Arzularin evinin onune geldigimizde arabanin sag ust tekerini hafif kaldirima cikarip park etti.Garajlari vardi ama Arzu arabayi çikarmada surekli sorun yaşadigi icin kendince boyle bir cozum bulmuştu.Yol genis oldugundan diger arabalar için de sorun olmuyordu.
Kemerimi çikartip elimdeki lanet topuklularla hiçbirşey soylemeden evin bahçe kapisini açtim ve Arzudan once giriş kapisina vardim.Oda bana yetişip kapiyi actiginda elimdeki ayakkabilari yere atip Arzunun odasina ciktim.Ona kizmaya nerden başlasam diye dusunuyordum.Odanin kapisini acip yatagin ustundeki okul kiyafetlerimi aldim tam banyoya gidiyordum ki Arzu ilk konuşmayi başlatti.
-Yatarken okul kiyafetlerini giyecek degilsin heralde.
-Eve gidiyorum
-Saçmalama. Saat ona geliyor. Ustelik eve gitmen için bir sebep yok.
-Ne diyorsun sen Allahaşkına? Beni orda birakip gittin.Onunla anlaşamadigimi biliyorsun.Bunu neden yapiyorsun biliyorum ama yapma! Cunku ondan rahatsiz oluyorum.
-Ozur dilerim ben sadece sizin araniz duzels...
-Ya ne arasi Arzu ne arasi?! Biz onunla arkadaş bile degiliz biz onunla hiçbirşeyiz anladinmi ?
Sinirden alnimin ustundeki damarlarin görünür oldugunu Arzunun ben konusurken surekli alnima bakmasindan anladim.Cumlemi bitirdigimde boynuma sarilip defalarca kez ozur diledi.O benim yakin arkadasimdi ve bende daha fazla bu konuyu usteleyip hem onu uzmek hemde kendimi sinirlendirmek istemiyordum.
-Tamam hadi bana alt ust ver.
Dediklerimle yanaklarima sulu opucukler kondurup hemen gardlobina yoneldi.Deli kız.
...
Sabah kahvalti ettikten sonra okula yol aldik.Atakansiz gunlerimin sefasini surmek istiyordum 1 hafta 1 haftadir diye düşünerek keyifle yürüdüm. Sahi ya nasilda korkuyor ablasindan bu çocuk.Sirf o gelecek diye İzmite gitti.Aslinda şu ablasiyla bir tanişmak lazim.
-Güneş sabah Defne abla aradi , Atakanin ablasi yani.
-Eee?
-Atakanin hazirliga giriştigi ogrenmiş.O yola çikmadan bulmuş onu.Şuan evde ne ekşınlar vardir cok merak ediyorum.
-Neee? Şakami ediyorsun? Nasil ogrenmiş ya ? Ay inanmiyorum.Arzu gitmeyelim bugün.
-Anlamadim.
-Okula diyorum gitmeyelim.Atakanlara gidelim Defne ablayi merak ediyorum.
-Defne ablayimi , Defne ablanin Atakanla olan kardeşlik ilişkisinimi?
-Her ikisinide.
...
-Hoşgeldiniz.
Bu sefer kapiyi orta yaşlarda bir bayan acmisti. İlk başlarda Atakanin annesi sanmiştim ama ustune giydigi evin yardimcisi modeli kiyafet bu düşüncemin ne kadar dogru olmadigina açiklik getirdi.
Çok heyecanliydim.Acaba neler gorecektim bugun.Bu kıpır kıpırligim kadininda dikkatini çekmiş olacak ki hemen içeri girmemiz icin kapiyi sonuna kadar araladi.
Salona girdigimizde kimse yoktu.Arzuyla okul cantalarimizi koltugun yanina birakip oturduk.
-Defne ablaa!
Gözümü vitrindeki sarı tonlardaki bardaklardan ayirip Arzunun seslendigi kadina çevirdim gozlerimi.Fazlasiyla genç ve guzel bir kadindi.Onu atakani sopalarken hayal edemiyordum.
-Nasilsin goruşmeyeli ? Çok özlemişim.
-Ben iyiyin iyiyimde sen gittiginden beri ne aradin nede ziyarete geldin neredeyse 4 yildir goruşmuyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
أدب المراهقينOkulunda başarısıyla ve guzelligiyle dikkat çeken Güneş 3.sinifa (11) geçmiştir. Okulun psikopat ve aynı zamanda en yakışıklı çocuğu olarak bilinen Atakan , okul mudurunun sadece bu seneligine verdiği sınıf değişikliği kararıyla Güneşle aynı sınıfa...