medyadaki Esin.
-Biraz yavaş kullanirmisin şu arabayi?
-Kizim bana numarasini verdi diyorum , yarin benimle birşeyler yapmak istediğini söyledi diyorum yaa.
-Ay Yeter ! Beş yüz bin kere söyledin.Anladik tamam.
-Senin 3 yildir basaramadigini , 3 dakikada basardim be.Bir ödülü hakediyorum bence.
-Eger başarmak isteseydim emin ol ki şuan onunlaydim.
-Ama sonuç olarakkk?Başaramadin.
-Herneyse Esin.Seninle o serseri için tartişacak degilim.Yarin beraber mi gidecegiz okula.
-Yok , sen gideceksin ilk bende bi yarim saat sonra cikarim işte.Kizim delimisin ya soruya bak.Tabikide evet.
-Kafami biraktin insanda.
...
-Guneşş , hadi kalk !
-Ne , nee?
-Bana mavi polarini verirmisin? Atakanin en sevdigi renkmiş.
-Tamam al.Al ve sessizce cik.
Tekrar yorgani başima çekip uyumaya çaliştim.Tam uykuya dalacaktim ki kapinin sesiyle irkildim.
-Mavi tokanida alabilir miyim?Nolurr , noluuurr.
Ayaklarimla yorgani tepikleyerek kizgin bir şekilde yataktan kalktim.Bilegimde takili olan mavi lastigi verdim.
-Odam senin! Deyip odadan ciktim.
Banyonun kapisina yoneldim.İceri girdigimde yuzume oyle bir parfüm kokusu carptiki , bogulacaktim.Banyonun penceresini acip elimi yuzumu yikadim.Daha sonra kiyafetlerimi almak icin odama geri dondum.Dondugumde Esinin benim parfumlerimide sıktıgını gordum.
-Biraz abartmiyor musun?
Esin herhangi bi cevap verme tenezzüliyetinde bulunmadigindan bende uniformami alip tekrar banyoya gittim.
...
Ayy , çok heyecanliyim.Bu servis daha hizli gidemiyor mu ya?
-Ya heyecanlanma.Yeni arkadaşlar yeni cevre anliyorum bebegim ama şundanda eminimki hepsiyle bugun icerisinde cok yakin olacaksin.
-Off ne diyosun guneş ya Atakani diyorum ben ne çevresi ne arkadaşi.
Oflayip geriye yasladiginda yanindaki boş koltukta yazliga giderken kullandigim -en sevdigim- bavulumu farkettim.
-O ne kizim?
-Ne ne?Gozlerimi buyulterek çantayi işaret ettigimde sanki havadan sudan bahsedermişcesine rahat konuştu.
-Ha çantamiii?
-Bavul be , ne çantasi.
-Ya soylemeyi unutmuşum.Odanda hazirlanirken şey gozume çarptida.Ben de şeyini aldim.-Ney?Neyimi?
-Halamin dugununde giydigin pudra renkli firfirli elbise varyaaa hani.
-NE! Ya Esin o abiye ya abiye!
Butun servis bize dondugunde biraz fazla bagirdigimi farkettim.Ama hakediyordu.
Esin sahte bir gülümsemeyle onlara dönüp
-Aa şey , siradan abla kardeş kavgasi işte.Onemli bir şey yok.Biz arada boyle şey yapabiliyoruz.
-Şey , şey ,şey ! Şu şeylerin bitmiyor senin.Hem nerede giyineceksin sen o abiyeyi?
-Atakanlarda.
-Neylerde , neylerde!?!
...
Servis durdugunda inip hizlica okula yürüdüm.
-Ya beklesene.
-Esin sana hiçbirşey demiyorum , hiçbirşey.
Hizimi kesmeden yurumeye devam ettigimde bana yetişemeyip arkamda kaldigini farkettim.Ee o bavulla biraz zor olurdu tabii.
Sinifa girip cantami hizlica Atakanin yanindaki boş siraya firlattim.
-Asi prensesimizde teşrif ettiler.Kim kizdirdi seni bakayim.
Cevap vermeyip paltomu cikardim.Askiya asip yerime dondum ve sert bir şekilde oturdum.Kalçami incittigime emindim.Canim yansada bozuntuya vermedim.
-Kizinca dahada bi fareye benziyosun.
Dayan güneş. Sakin ol güneş. Umursama güneş.
-Güneş .
Esinin sesinin geldigi yone dogru kafami cevirdim.Kapida saskin bir şekilde bize bakiyordu.Bavulu elinde yoktu.Yanimiza gelip parmak işaretiyle bizi -Atakan ve ben- gosterdi.
-Siz ayni siniftasiniz ve ayni siradaniz , oylemi?
-Evet . Dedi Atakan'da.
Ben cevap vermedim.Kollarim birbirine bagli şekilde önüme bakiyordum.
-Mavi çok yakişmiş bu arada.
-Teşekkur ederim.
-Cikista gorusuyoruz degil mi?
-Evet.Tabikide.
-Ozaman sabirsizlikla derslerin bitmesini bekleyecegim.
HA HA HA! Gorende bunu çok çalişkan , zeki bir ogrenci sanacak.Sanki dersi dinliyorda.
-Esin ders başlayacak, sinifina cik istersen.
-Aa , gunescigim ayip etmiyormusun?
-Onemi yok .Gorusuruz.
Esra boynu bukuk bir sekilde arkasina dondugunda dayanamayip ayaga kalktim.Kolundan tutup cevirdim ve sarildim.
-Seni seviyorum.Sadece uzulmeni istemiyorum , seni korumak istiyorum hepsi bu.
-Bende seni seviyorum.Ama ben kendimi koruyabilirim bebegim.Bu kadar telaşlanma.Hem neyden ne için koruyorsun ki?
Bir adim geri atip yuzune baktim.
-Ben herzaman senin yanindayim.
Bir kere daha sarildiktan sonra sinifina gitti.Onu uzmesine izin vermeyecektim.Tamam belkide hakliydi biraz fazla abartiyordum ama Atakani ondan daha iyi taniyordum.Esinde birgun onu benim tanidigim kadar taniyacakti.Şimdilik bununla avunuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Teen FictionOkulunda başarısıyla ve guzelligiyle dikkat çeken Güneş 3.sinifa (11) geçmiştir. Okulun psikopat ve aynı zamanda en yakışıklı çocuğu olarak bilinen Atakan , okul mudurunun sadece bu seneligine verdiği sınıf değişikliği kararıyla Güneşle aynı sınıfa...