-9-

188 58 1
                                    

okumaya başlamadan önce medyayi açmayi unutmayinnn.Keyifli okumalar..

Sürekli arkama bakarak yurudugumden etrafimdaki insanlarda bana bakiyordu.Telefonumun titremesiyle hemen kilidi açtim.

Tatliş : Beni bi yarim saat daha idare edebilirmisin bebegim.Seni seviyorum.

Hala yarim saat diyor ya.Ben burda meraktan ölüyorum.Neyseki iyi. Avunabilecegim tek şey Atakanin ona zarar vermemiş olmasi.

Arkama donup Baran ve Talata ıslık çaldim. Duymamazliktan geldikleri icin yanlarina gittim.

İkiside bana bakiyordu.

-Gitmiyorum Atakaninizin evine.Onun için beni takip ettiginizi biliyorum.

-Ne? Ne takibinden bahsediyorsun?

Gulumseyip onlerinden gecerek yönümü degiştirdim.

Taksi duragina yakin oldugumdan bir taksiye atlayip eve gittim.Madem Esin halinden memnun artik gerisi beni ilgilendirmez diye duşunerek telefonuma baktim.Kulakligimi cantamdan cikartip telefona taktim.İki yeni mesaj.

Bilinmeyen numara : Hazir misin?

Ne , neye?

Bilinmeyen numara

Bilinmeyen numara

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BUDA NE ŞİMDİ?

Bilinmeyen numara

ESİN! LANET OLSUN! Bunu nasil yaparsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ESİN! LANET OLSUN! Bunu nasil yaparsin.Bukadar temasa gecmek zorunda degildin.

Elimi yumruk yapip taksinin camina vurdugumda şoförün dikiz aynasindan beni izledigini anladim.Arkasina donup

-İyimisin hanim kiz?

-Hayir.

Ellerimle saclarimi geriye verip koltuga yaslandim.Gozlerimi kapatip hicbirsey dusunmemeye caliştim.Daha ileri gitmesinler diye dua etmeye başladim.Esinin yanliş bişey yapmasindan korkuyordum.İzin vermemeliydim , gitmesine musade etmemeliydim.Sanki seni dinleyecekti guneş. İç sesimle surekli kavga ediyordum.Herzaman hakli olan içimdeki guneş , dişimdaki guneşten apayriydi.

...

Taksiden inip evin bahçe kapisini actim.Çantami yere atip ustune oturdum.Burasi huzur veriyordu bana.Annem çicekleri cok severdi ve onlarla cok ilgilenirdi.Bahcemiz rengarenkti.Heryerde harika kokulu çicekler vardi.Onlarin kokusunu içime çekip bacaklarimi kollarimin altina aldim.Sirtimi , gecen yaz babamla birlikte kendi ellerimizle boyadigimiz turuncu renkte olan duvara yasladim.

-Güneş.

Neşe ablanin sesiyle sag gozumu hafif açip ona baktim.Neşe abla yardimcimizdi.2 bucuk senedir bu evde bizimle yaşiyordu.Çocugunu kucuk yaşta kaybettiginden , Esinle ben ona hep Neşe anne derdik. Oda bizi gercekten oz kizlariymiş gibi severdik.

-İyimisin yavrum.

-İyiyim.

Ayaga kalkip çantami elime aldim.Diger elimle arkami temizleyip Neşe ablaya dondum.

-Ben odamdayim.Esin gelirse benim yanima ugramasini soylermisin?

-Tabii. Yinede bişeye ihtiy...

-Hayir yok , teşekkur ederim.

Yanindan gecerek evin giriş kapisina dogru yurudugumde ona kaba davrandigimi farkettim.Tekrar arkama donerek ona yürüdüm ve yanagina bir opucuk kondurdum.

-İyiyim , gercekten.

Tatmin olunca gozlerini yumup içten tebessum etti.

...

-Guneş.

Odamin kapisini tiklatmadan pat diye girmişti.Ama şuan daha mühim şeyler oldugu icin onu şimdilik es geçmiştim.

-Neredesin sen? Beni çildirtmak mi istiyorsun?

-Guneş ben , ben cok kotuyum.

Hickirarak aglamaya başladiginda kalbime oyle bir şey saplandiki.Biraz onceki kizginligim bir anda yok olmuştu.

Sarildigimizda dahada cok aglamaya başladi.Onu kendimden biraz ayirip ellerimle yuzunu sildim .

-Ne oldu , ne bu halin Esin?

Elimden tutup beni yataga oturttu. Anlatmaya başladi.

...

-Bana şaka yaptigini soyle.

Ayaga kalktim.Tepki vermeyince sesimi dahada yukselterek konuştum.

-Sana,bana şaka yaptigini soyle dedim !

Tekrar aglamaya başlayinca yanina oturup sakince sordum.

-Onunla gerçekten birlikte oldun mu?

Bu soruyu sormaktan okadar utaniyordum ki , onun cevabini duymak bile istemiyordum gercekten.

Aglamaya başladigimda ellerini benimkilerinin ustune koydu.

Hala cevap ararmiş gibi bakan gozlerime dikti kipkirmizi olmuş gozlerini.

Hala cevap ararmiş gibi bakan gozlerime dikti kipkirmizi olmuş gozlerini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Ozur dilerim.Boyle olsun istememiştim.Ama , ama bir anda .

Benden ne icin ozur diliyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Benden ne icin ozur diliyorsun.Kendini affet ilk once.Dusuncelerimi sesli bir şekilde dile getirseydim herşey dahada kotu olacakti.Oyuzden sustum.Ayaga kalkip askidan kirmizi hirkami aldim ve odadan çiktim.Eger biraz daha onunla o odada kalsaydim delirecektim ve onunda kalbini kirmiş olacaktim.

Annem ve babam işteydi neyseki.Agladigimi gormelerini istemezdim. Hele birde aglama sebebimi duymalarini hiç istemezdim.Neşe ablanin mutfakta oldugunu anladigimda rahatladim.Benim agladigimi gormesini istemedigim bir diger kişide o'ydu.

Mavi renkli vanslarimi giyinip evden ciktim.Aklimda intikam planlari dönüyordu.Atakani bogacaktim.Bogmakla kalmayacak derisini yuzecektim.Onu mahvedecegim.

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin