-4-

285 86 0
                                    

ATAKANDAN...

Okulu egitim yerinden cok bir eglence faktoru olarak gordugumu kabul edebilirim.Burasi okuldan cok soytarilarin toplaştigi bir mekana benziyor.

Hele şuan yanimda oturan cadidan bahsetmiyorum bile.Bu kizin sorunlari olduguna karar verdim.Siraya bir turlu yerleşemedi , dersin başindan beri bir o yana donuyor bir bu yana.Benden rahatsiz olmus olabilirmi diye duşundum de BENDEN rahatsiz olan bir tek kiz bile yoktu şu zamana kadar.

Degişik bir kizdi.Tavirlari hoşuma gidiyordu aslinda ama bana olan tavirlari degil.Hadsizdi.Benimle nasil konuşulacagini bilmiyordu.Bu okulda Atakan dili adinda bir ders olmali diye dusundum bi an.Sahi ya ne iyi olurdu herkes yerini bilirdi.

-Debelenmeyi kesecek misin artik?

-Sanirim siraya yapiştim.

-Ne ? Ne yaptin?

-Ayaga kalktigimda sirada benimle birlikte kalkiyor.

O anki yuz ifadesini gormeliydiniz.Rengi atmişti resmen.Buda benim kahkalara bogulmam icin fazlasiyla yeterli bir sebepti.

-Gencler dersteyiz farkindaysaniz?

Edebiyat hocasinin sesiyle gozlerini faltaşi gibi açti.Ogretmenlerden bukadar cok korkmasi ama beni hic takmiyor olmasi sinirlerimi bozuyordu.Şimdi sana kucuk bi oyun oynamanin tam zamani Guneş hanim.

Ayaga kalkarak - Hocam gunes tahtadaki soruyu cesaretini toplayamadigi icin kalkip cozemedi de ben ona guluyordum.

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin