(POV Skyler)
"Nee asjeblieft, doe het niet weer. Je bent mijn stiefbroer. Waarom doe je mij dit aan? wat heb ik jou ooit aangedaan om dit te verdienen?" Vraag ik aan Jack, mijn stiefbroer. Hij negeer me en bind mij weer vast aan het bed.
Ik kan dit toch niet stoppen, dat heb ik al zo vaak geprobeerd. Het lijkt wel of hij niet eens doorheeft wat hij doet.
"Halo aarde aan Jack!" Roep ik aan heb. "Bek dicht!" Schreeuwt hij. Ik schrik van zijn plotselinge uitbarsting, en blijf stil liggen. Hij krijgt een sluwe grijns op zijn lippen als hij ziet dat ik bang ben.
Daar gaan we weer. Ik sluit mijn ogen. Ik weet toch al wat hij gaat doen en tegenstribbelen maakt het alleen maar erger. Waarom hij dit doet? Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik wou dat ik het wist.
Terwijl ik dit allemaal dacht was Jack allang bezig. Ik wou dat ok dit kon stoppen, maar hoe? Hoe moet ik dit stoppen? Ik voel dat iets van water in mijn mond word gegoten. Ik slik het maar gewoon door. Dit is raar, het is geen water, het lijkt op alcohol, maar ook weer niet. Het brand wel in mijn nek.
"Mond open!" Beveelt Jack mij. Ik doe braaf wat hij zegt en doe mijn mond open. Er word wat in mijn mond gelegd, een soort van pil. "Slikken." Beveelt jack weer. Ik slik het pilletje met moeite door. "Braaf." Hoor ik hem zeggen. Ik voel me lichter worden in mijn hoofd en al snel ben ik van de wereld.
Met hoofdpijn word ik wakker. Ik ga langzaam recht zitten en kijk om mij heen. Waar ben ik? Dit is niet mijn huis? De deur word opengegooid en Jack verschijnt in de deuropening. "Zo zusje, lekker geslapen." Ik hef mijn hand omhoog. "Stief-zusje." corrigeer ik hem. Hij zucht en rolt met zijn ogen.
Je krijgt hem zo snel geïrriteerd, maar als je hem boos maakt, wat ook heel makkelijk gaat, ben je de klos.
"Wat heb je gisteravond gedaan?" Vraag ik hem angstig. "Ik denk dat je het zelf al weet." Antwoord hij met een grote grijns. Wat heb ik zin om die van zijn gezicht af te slaan!
Hij komt op mij a en tilt mij op zijn schoot. Ik wil er af gaan, maar hij heeft zijn armen al om mij heen geslagen. "Laat me los!" Schreeuw ik naar hem. "Ik geloof dat ik hier de baas ben en jij dus naar mij moet luister. Dat waren de woorden van mama, toch?" Ik krijg tranen in mijn ogen als ik er over denk.
Mijn vader was al eerder overleden aan een vliegtuig ongeluk, en mijn moeder is door de dood van mijn vader aan de druks en drank gegaan. Mijn moeder was na de dood van mijn vader niks. Het ging een tijd goed, toen kwam ze iemand anders tegen, ze is met hem getrouwd en zo heb ik dus mijn stiefbroer jack. En wat ben ik dar toch blij mee. Proef de sarcasme.
De vader van Jack bleek een wapen handelaar te zijn, daar kwam mijn moeder te laat achter. Een paar mannen braken bij ons in en hebben dus mijn moeder en mijn stiefvader neergeschoten, Jack had mij net oprijd mee genomen anders was ik nu ook in de hemel. Op dit moment was ik daar nu liever geweest. Dit is ook geen leven. Sinds de dood van onze ouders is jack heel erg veranderd. Hij gaf mij al veel aandacht, wat ik eigenlijk best raar vond. Nu gebruikt hij me als hij zich weer is slecht voelt, of als hij te veel heeft gedronken. Dat is dus bijna elke dag. Ik wil zo graag een normaal leven,een leven waar ik geen pijn voor hoef te lijden.
"Skyler? Antwoord!" Ik schrik uit mijn gedachtes. Ik kijk naar Jack die mij boos aankijkt. Wat heb ik nu weer fout gedaan? Owh ja, nog een weetje over jack, hij zoekt naar dingen om boos te zijn op je, om je zo te kunne straffen.
"Wat is er?" Vroeg ik geïrriteerd. Ik sla mijn armen boos over elkaar. Waarschijnlijk gaat hij mij straks weer ergens van beschuldigen. Ik voel een harde klap tegen mijn wang. "AU!" Schreeuw ik uit. "Sla niet zo'n toon tegen mij aan!" Schreeuwt hij naar mij. "Ik vroeg aan je of je je ook anders voelde." Zei Jack. Ik haal mijn schouders op. "Nee, volgens mij niet. Hoezo?" Vraag ik verbaast.
"Slik dit door!" beveelt hij weer. Alweer moet ik een pil slikken en dat gore drankje drinken. Ik trek er een vies gezicht bij. "Waar is dat voor." "Niks wat jouw aangaat, het enige wat je hoeft te weten is dat het je gaat helpen." Zegt hij en legt mij op bed neer. "Waarmee gaat het mij he-" Verder kan ik mijn zin niet afmaken, omdat Jack de deur al heeft dichtgeslagen.
Wat zou dat voor een pilletje zijn Hoezo zal het mij helpen? is het drugs? Mijn moeder zij wel dat die hielpen tegen de pijn. Hij geeft mij toch geen drugs?
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Het eerste hoofdstukje al van mijn eerste boek. Wat vinden jullie ervan?
JE LEEST
The secret girl (Voltooid)
Mystery / ThrillerHoi ik ben Skyler, ik ben een 17 jarig meisje. Mijn vader is overleden door een vliegtuig ongeluk. Mijn moeder heeft het zwaar gehad, Ze zat aan de drugs en drank. Toen het een tijd goed ging heeft ze ene vriend gevonden. Ik kreeg al snel een sti...