Hoofdstuk 3

84 2 2
                                    

POV DENISE

Omg kaj zoende me gewoon omg denk ik als we naar zijn auto lopen. Hij is zo lief en zoent fantastisch. Hij brengt me naar huis maar we rijden helemaal om. " kaj waar gaan we heen?" Vraag ik hem. Hij kijkt me aan en zegt " we moeten ff de jongens ophalen die zijn allemaal bij samuel thuis " " oke is goed gezellig " zeg ik. "Hey gasten kom we moeten gaan moet Denise ook nog naar huis brengen" zeg ik tegen de jongens. "En is er nog wat gebeurt vannacht" grapt jai. "Nee ze was super moe dus viel meteen in slaap maar we hebben vanochtend gezoend en he was geweldig" zegt ik terug. "Ik meneer van der voort in love?" Vraagt cassius als we naar de auto lopend." Meschien " zeg ik. We stappen de auto in en rijden naar het huis van Robin. als we aankomen springt Denise uit de auto en klopt op de deur.

POV SAMUEL

Ik stap de auto uit en die dat de deur open wordt gedaan door een mooi meisje blond haar een mooie lach ik loop richting de deur samen met jai cass kaj en dioni en ik hoor Denise vragen of we binnen mogen komen. Het meisje knikt ja en we lopen naar binnen ze stelt zich voor ik kijk haar aan in haar blauwe ogen. Zo blijven we 2 minuten staan kaj loopt terug de gang in en die zegt " he torttelduifejes zijn  jullie staarwedstrijdje aan het doen ofzo" ik schrik van kaj en zeg tegen hem " gast hou je bek " kaj moet lachen. We lopen de huiskamer in en ik ga naar Robin zitten. Kaj zit naast Denise en ze kijken elkaar verliefd aan. Kaj doet een plukje achter denise's oor en voor ik het weet zitten ze te zoenen.dioni kijkt mij aan daarna kijkt hij naar kaj en Denise en hij zegt "uhh kaj lukt het " kaj stopt de zoen en zegt super droog " uhh ja hoor " we begonnen te lachen drinken wat. Om 5 uur gaan we naar huis want we moeten eten.
Robin last ons uit en ik roep naar kaj dat hij even moet wachten. Ik kijk Robin aan en voor ik het weet staan we te zoenen. Ik weet echt niet wat er aan de hand is met me maar wat ik wel weet is dat Robin geweldig is. Met die gedachte ga ik naar de auto en ik zie dat Robin nog even zwaait ik zwaai terug en we rijden weg. Kaj kijkt me aan en zegt " wat is er met jouw en waarom zoende je Robin?"  " uhh ik denk dat ik verliefd ben" zeg ik aarzelend kaj kijkt me aan en zegt " je kent haar net doe alsjeblieft een beetje rustig aan Sam straks verpest je het tussen mij en Denise en dat wil ik echt niet" " is goed ik zal rustig aan doen bro maak je geen zorgen".

POV ROBIN

" uhh Denise samuel heeft me net gezoend" zeg ik een beetje verbijsterd. Denise kijkt me aan terwijl ik in de kamer sta " omg wat leuk en hoe zoent hij ?" Zegt ze. " goed maar hoezo zoende hij mij niet dat ik het erg vindt maar oke" zeg ik. Denise kijk me nog steeds aan maar dan nu met haar wat doe je vaag gezicht. " oke laat maar zeg al niks meer " zeg ik lachend. Denise negeert het want ze zit al op haar telefoon en zo te zien is ze druk aan het typen.ik kijk mee en zie dat er bovenaan staat kaj❤️ ik heb geen zin om mee te lezen dus ik ga even thee zetten.

POV DENISE

"Hahahahahah omg " ik begin keihard te lachen en Robin kijkt me aan alsof ik gek ben." Kaj " zeg ik en ze weet al genoeg. We kennen elkaar al zo lang dat het soms is alsof we elkaars gedachten kunnen lezen. Ik ga verder met kaj appen en het os echt super leuk

( k=kaj D = Denise )

K: maar even iets anders.
D: uhh ja is goed wat is er x
K: ik denk dat ik je leuk vindt nou eigenlijk weet ik dat wel zeker💋
D:ik jouw ook ❤️
K:zou je meschien naar het parkje willen komen over 10 minuten ik wil je zien❤️?
D: tuurlijk ik ben er over 10 minuten tot zo prinsje van me ❤️
K: tot zo babe 💋

Ik ren de keuken in en roep keihard tegen Robin " OMG OMG KAJ VINDT ME LEUK EN WE HEBBEN OVER 10 MINUTEN AFGESPROKEN IN HET PARKEPJE!!!!!!" Ze kijkt me geschrokken aan maar als ik uit gerateld ben lach ze. " nou hup ga je omkleden dan je kan niet zo naar je droomprins toe hup pak maar wat uit mijn kast" zegt ze. Ik ren naar boven en pak robin's leukste jurkje we hebben ongeveer de zelfde maat dus dat komt goed uit. Ik leed me om doe me haar en make-up niet te veel gewoon naturel. Ik roep nog even snel naar Robin doej en ren dan naar het parkje. Ik kom daar aan en zie dat kaj er al zit met een roos in zijn hand. " kaj hier ben ik " roep ik naar lachend naar hem. Ik ga naast hem zitten en hij geeft me de roos en zegt " Hey babe fijn dat je er bent, ik wil je namelijk iets vragen en dat wilde ik niet doen via app" ik begin te blozen. Hij kijkt me aan met die mooie blauwe ogen en zegt " lieve Denise wil je mijn meisje zijn?"  Ik kijk hem aan en bloos nog steeds alsof ik al nie rood genoeg was van het rennen . Ik kijk hem aan en zeg " ja heel graag" hij geeft me een kus maar die kus wordt al gouw een zoen.ik ben het gelukkigste meisje ever. Omg wat is kaj leuk. Lief aardig knap schattig en hij is van mij en ik laat hem nooit meer gaan " ilove you babe " zegt hij "love you to" zeg ik en geef hem een kus

Echte liefde overwint alles ???!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu