POV KAJ
Ik loop naar de voordeur van het huis van Robin want Denise slaapt hier nog steeds. Ik bel aan en wacht even. Denise doet open en zegt " Hey schatje wat doe jij nou hier" en ze geeft mij een kus. "Nou het leek mij leuk om samen met Robin en samuel naar de dierentuin te gaan " zeg ik " een soort van dubbeldate" zegt Denise terwijl we de huiskamer inlopen "wie gaan er dubbeldate. " vraagt Robin. Ik kijk haar aan en zeg " jij samuel Denise en ik gaan met ze 4e naar de dierentuin ga je mee " Robin kijkt me met een hele grote glimlach aan en zegt " ja duhh tuurlijk ga ik mee wat denk jij nou" ik begin te lachen " we moeten nu gaan Sam zit al in de auto te wachten Lets go girls " zeg ik ik loop naar de auto samen met de meiden en Robin gaat bij Sam achterin zitten. "Hey schatje " zegt Robin en geeft Sam een kus. Ik kijk naar de achterbank en zie dat ze aan het zoenen zijn. " Hey kleffie en Beffie geen geklef in mijn auto " zeg ik samuel kijkt me aan en zegt " en dat zegt jij meneer van der voort wie loopt er nou 24/7 te tongen " " uhh ik niet hoor " zeg ik lachend sam draai zijn hoofd om en zegt sarcastisch " ja tuurlijk kaj, ga nou maar rijden anders staan we hier over 3 weken nog " we moeten allemaal lachen om het domme gedrag van Sam maar hij heeft gelijk en we rijden weg.
POV ROBIN
we zijn aangekomen bij de dierentuin en ik vraag aan Sam " sammie gaan we pls naar de koalabeertjes ?" Maar voor Sam antwoord kan geven hoor ik kaj zeggen " maar eerst naar de panda's " Denise kijkt hem aan en zegt " omg mijn lievelingsdier is een panda " kaj stopt met lopen en zegt " sirieus ook het mijne" en ze geven elkaar een kus. Ik denk bij mezelf wtf doen hun ik vroeg het toch aan samuel niet aan hun en ik moet lachen. Na dat we bijdehand panda's zijn geweest krijgt kaj een telefoontje.
POV DENISE
kaj loopt weg omdat hij wordt gebeld ik luister wat hij zegt maar heb geen idee waar het over gaat iets met schulden geld klappen en over mij als ik mijn naam hoor vallen schrik ik. Ik loop naar kaj toe en vraag wat er is snel hangt hij op en zegt " niks liefie kom we lopen verder" " nee kaj wacht even " zeg ik bezorgt. Ik vertel hem wat ik heb gehoord. Hij zucht en zegt " liefie ik kan je hier niks over zeggen anders loop je gevaar vergeet het oke het komt goed vertrouw me" ik knik en loop verder met hem mee maar ik snap het niet waarom vertelt hij me niks en waarom doet hij zo raar en waarom loop ik gevaar ik zet me er overheen en maak er toch nog een leuk dagje van.
POV SAMUEL
we hebben net de meiden afgezet thuis het was super gezellig alleen ik merkte dat na dat telefoontje van kaj hij niet helemaal relax meer was. " Hey gast waar ging dat telefoontje van vanmiddag over ?" Vraag ik aan kaj. Hij zucht diep en kijkt me aan " ze weten van mij en Denise samuel ze hebben gezegd dat als ik niet die pakketjes blijf afleveren dat Denise daar de dupe van zou worden" en ik zie dat hij tranen in zijn ogen heeft " gast dit kan niet langer zo je moet naar de politie" dring ik aan. " Sam tuurlijk moet dat dat snapte ik zelf ook al wel maar ik kan niet gaan want dan doen ze Denise straks iets aan en als ze weten dat ik het aan jouw heb verteld lopen jij en ook Robin ook gevaar is dat wat je wilt? Jij weet niet waar die jongens toe in staat zijn ze verkrachten vermoorden verhandelen mensen ik wil niet dat dat jullie overkomt" zegt hij. Ik schrik er van en weet niet wat ik moet zeggen dus hou ik maar even mijn mond. Eenmaal thuis aangekomen zeg ik kaj gedag en ren meteen naar boven ik plof op mijn bed en val in slaap.
POV KAJ
ik kom thuis en plof op de bank en gooi mijn sleutels op de keuken tafel. Ik laat mijn hoofd in mijn handen vallen en zucht. " waarom moet ik altijd gezeik hebben !!!!" Schreeuw ik keihard. Ik wil niet liegen tegen Denise maar als ik haar alles vertel is de kans dat ik haar kwijt raak groot of nog erger dan krijgt bas haar te pakken en dat wil ik al helemaal niet. Ik ga op de bak liggen en laat mijn ogen dit vallen (1,5 uur later ) ik schrik wakker van hard geklop op mijn deur half wakker loop ik naar de deur en doe open. Ik zie dat bas er staat en ben meteen klaar wakker " bas wat doe je hier?!" Vraag ik. Ik krijg geen antwoord van hem maar hij duwt me tegen de muur en gooit de voordeur dicht. Hij staat met een pistool tegen mijn hoofd en zegt " wat had ik nou gezegd kereltje dat je je smoel moest houden!" Ik zeg niks en kijk hem aan. " en dat heb je niet gedaan he je hebt je grote smoel open getrokken tegen dat stomme vriendje van je, dat is niet zo slim van je want je weet wat dat betekend kaj" zegt hij en hij wijst naar de foto van Denise die in de gang staat. " NEE JE LAAT HAAR MET RUST VUILE FLIKKER !!!!!!!!!" En ik duw hem tegen de deur. Hij is hier niet van gedient en hij duwt mij terug en laat zijn wapen vallen we beginnen te vechten ik krijg een klap tegen me hoofd en meteen wordt het zwart voor me ogen.
Bliep.....bliep.....bliep.....Ik doe mijn ogen open en kijk in een wit fel licht. Meteen kijk ik naast me en zie Denise huilend mijn hand vast houden. " Hey schatje waarom huil je" vraag ik bezocht. Ze kijkt me aan en zegt " vindt je het heel gek één of andere gek heeft mijn pandatje in elkaar geslagen. " moppie het gaat wel heb alleen wat hoofdpijn maar verder niks " zeg ik om haar gerust te stellen maar het helpt niet echt. Er komt een dokter binnen en die vraag "zo meneer van der voort wat fijn dat u weer wakker bent ik zal u gelijk vertellen wat er aan de hand is " " ho stop zeg ik hoezo fijn dat u weer wakker bent ?" Vraag ik"
JE LEEST
Echte liefde overwint alles ???!!!
FanfictionDenise heeft voor de zoveelste keer ruzie met haar ouders en vlucht naar haar beste vriendin Robin. Ze besluiten samen naar de club te gaan. Eenmaal daar aan gekomen ging het anders dan geplant