Hoofdstuk 20

36 0 0
                                    


POV DENISE

ik zit op de bank een beetje voor me uit te staren. Ik denk de hele tijd aan Robin. Waar kan ze zijn. En waarom is ze weg.
Ik hoor de voordeur open gaan en zie een bezwete kaj staan. "Hey schatje goed gerend zo te zien" zeg ik lachend. Hij knikt en zegt " ja klopt maar ik ga ff douche babe zie je zo " hij knipoogt naar me en rent de trap op. Ik zucht en ga op de bank liggen. En ga maar weer staren alsof ik dat nog niet genoeg heb gedaan. Ik mis haar zo het meisje waar is alles tegen kon zeggen. Ik zucht en dan opeens voel ik de kleine schoppen. Ik ben mu ondertussen 3 maanden. Tot nu toe gaat alles heel goed het kindje is gezond dus hopen dat het zo blijft. Ik leg mijn hand op mijn buik en begin te neuriën.

POV DIONI

" je moet samuel bellen hij maakt zich super zorgen om je " zeg ik tegen Robin. Ze zucht en zegt " nee echt niet dioni ik hoef hem ff niet meer te spreken" en er rolt een traan over haar wang. " kom ff naast me zitten en leg het me even uit want ik snap het even niet meer" zeg ik. Ze gaat zitten en begin te vertellen. " nou het begon eigenlijk ongeveer drie maanden geleden we hadden ruzie over eigenlijk helemaal niks. opeens werd hij heel erg ageresief. hij begon met spullen te gooien niet naar mij maar gewoon naar de muur. ik schrok echt heel erg. ik heb hem gesmeekt om te stoppen maar hij ging maar door. Het was net of het zwart was voor zijn ogen. Ik heb echt alles geprobeerd om hem te laten stoppen maar hij luistert maar niet. Ik was zo bang dat hij me iets zou aandoen niet dat ik hem niet vertrouw maar het was echt alsof hij helemaal was veranderd in een ander persoon. Hij was een beetje afgekoeld na ongeveer een kwartier ik heb hem onder de douche gezet maar dat was niet het beste idee. Hij was zo boos dat hij de douche kop er af heeft ge trokken. Toen ik dat doorgaat heb ik meteen de politie gebeld daarom was die dus die avond ook niet bij het optreden. Ik durfde het niemand te vertellen omdat ik bang was dat hij boos zou worden maar dat was niet de enigste keer dat hij iets deed we hebben de afgelopen maanden zo vaak ruzie had en er werd steeds agressiever. Toen ik was ontvoerd hadden we daarvoor ook ruzie gehad. En de reden waarom ik weg ben gegaan is omdat hij mij sloeg iedere keer als wij ruzie hadden en hij boos werd was het net alsof hij veranderde in een ander persoon ik was iedere keer zo bang en dan liep ik weg naar boven of zo en dan een half uur later kwam hij aan en begon die helemaal lief te doen en zei die dat hij het nooit meer zou doen maar iedere keer opnieuw gebeuren het weer ik wist echt niet meer wat ik moest doen dioni en nou afgelopen week was het weer ik ben weg gegaan zonder dat hij het wist ik ben om 5.00 uur opgestaan om weg te gaan zodat hij niks doorgehad ik wil om even niet meer spreken en ook niet meer zien en de enigste manier wat doet hij dit goed komt komen dat mag je lekker zelf bedenken ik ben een beetje klaar mee en nee ik ga niet bellen want heeft zelf knalt zo mag het ook zelf gaan oplossen". Ik zucht " samuel die jouw slaat dat had ik nooit van hem verwacht " zeg ik terwijl ik met mijn handen door mijn haren ga. Ondertussen zijn we al aan her vliegen dus we moeten blijven zitten. " ik kan er gewoon niet meer vertrouwen en ik weet niet of ik nog wel iets met hem wil" zegt ze en ik hoor dat ze huilt. " rustig maar zusje het komt allemaal goed ik ga naar oma en daar mag je rust komen dan zien we later wel verder maar je moet er echt bellen of dat je nou wil of niet hij is al sinds dat jij weg bent niet meer buiten huis geweest niet meer onder de douche geweest hij verschoond zelfs het bed niet meer het gaat echt heel slecht met hem je moeten bellen en laten weten dat het goed met je gaat dat is het enigste wat je moet doen wij gaan naar Spanje en dan kunnen we nou even niks aan veranderen we zien dan wel verder maar je moet er echt bellen" zeg ik streng. Robin zucht en kijkt me met traan ogen aan. Ik pak mijn telefoon als teken dat ze moet bellen. ze pakt de telefoon aan en toets het nummer van samuel. Nadat ze heeft gebeld gister de telefoon terug aan mij invult huilend in mijn armen. " rustig maar zusje het komt allemaal goed misschien moet je even gaan slapen en even tot rust komen misschien dat het helpt" zeg ik om haar gerust te stellen. Ze sluiten ogen en valt in slaap ook ik doe mijn ogen dicht en val in slaap.

POV SAMUEL

Ik zit vol verbijstering naar mijn telefoon te kijken ik heb Robin net aan de lijn gehad maar ze wil me niet meer zien. ik weet nou niet of dat het uit is of niet maar ze klonk nogal verdrietig . ze zegt dat ze met dioni naar Spanje is dus dioni wist waar ze al die tijd was. Hoe kon hij dit voor mij verborgen houden hij wist was zorgen ik me maakte. Ik gooi mijn telefoon tegen de muur en loop naar de keuken. Ik pak een bord en gooi tegen de muur. " Godverdomme" schreeuwen door het huis. En ik zak huilend tegen het keukenkastje. Ik laat mijn hoofd in mijn handen vallen en tranen rollen over mijn wangen.

Echte liefde overwint alles ???!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu