POV SAMUELding dong klinkt er vanuit beneden. Uhhggr wie valt me nu weer lastig. Ik zucht en sta op uit bed en loop naar beneden en doe open. En daar staat ze mijn prinsesje, mijn allesje, mijn koalatje. " Robin wat doe jij hier " roep ik enthousiast. " ik miste je samuel sorry dat ik weg ben gegaan mag ik binnen komen" ik knik en zeg " ik miste jouw ook en ik snap wel dat je weg gegaan maar tuurlijk mag je binnen komen" ze gaat op de bank zitten en haalt haar mooie haren uit de staart. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Zo is het gewoon. Met haar wil ik oud worden. " samuel he samuel" hoor ik haar roepen en ik schrik wakker uit mijn dagdroom. " uhh o ja sorry wil je wat drinken schatje ". Ze bloost en knikt ja. " water " vraag ik en ze zegt " ja lekker".
POV DENISE
" kaj ik wordt echt knetter gek van deze zwangerschap" zeg ik tegen kaj na dat ik terug van de wc kom. " ach schatje toch het komt wel goed nog 2,5 maand en dan ben je er van af en hebben we ons wondertje " zegt hij en geeft een kus op mijn voorhoofd. " ja maar het is echt niet leuk om de hele dag door alles onder te kotsen" zucht ik. " ja snap ik liefie komt wel goed " zegt hij. Ik knik en leg mijn hoofd op zijn borst en val in slaap.
POV ROBIN
" samuel het kan gewoon niet ik hou van je maar je slaat me en dat ben ik zat" schreeuw ik naar hem. We zijn nog geen kwartier bij elkaar of we heb en al weer ruzie gaat lekker. Ben wel een beetje bang maar verbazingwekkend hou samuel zich rustig en praat hij heel kalm. Heeft hij dan toch hulp gezocht en er van geleerd. " ik weet het liefie het spijt me echt ik zit in theraphie en heb gisteren me eerste sessie gehad" zegt hij rustig. Ik kijk hem aan en begin te lachen. Ik vlieg hem om zijn nek en zeg " ben zo trots op je ik wil je echt nooit meer kwijt" en geef hem een kus.
POV SAMUEL
uhh oke denk ik eerst want ze vliegt me om me nek maar dan knuffel ik terug. Ik heb haar zo gemist. Eindelijk kan ik haar weer in mijn armen sluiten. Wouw wat voelt dit fijn. " Sam Sam samuel hallo" hoor ik een stem zeggen en ik schrik uit mijn gedachten en lig met mijn hoofd op robin's schouder. " uhh samuel" zegt ze. " ja " zeg ik knuffelend en dromend terug. " je mag uhh me best wel los laten hoor" zegt ze twijfelend. " ohw ja uhh oke sorry " zeg ik en laat haar snel los. " dankje" zegt ze en ze gaat weer zitten. Oke dat was ongemakkelijk denk ik bij mezelf.
POV DENISE
ik schrik wakker met hevige buik krampen. AUWWW schreeuw ik door het huis. Geen reactie. Ik schiet omhoog en merk dat ik in bed lig. Ik pak snel me telefoon van het nacht kastje af en bel kaj.
K: Hey schatje waarom bel je.
D: AUHHWW HEB DUIKKRAMPEN KOM NAAR HUIS PLS
K: oke schatje rustig ik kom er aan
D: oke tot zo schiet op straks is er iets met het kindje.En puik hang op en val weer achterover AUUHHHWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!
POV KAJ
"Kut kut kut" schreeuw ik terwijl ik naar de auto ren. Ik gooi de deur open, stap ik, en rijd met hogen snelheid weg. Ik kom thuis aan en gooi de voordeur open en hoor Denise boven schreeuwen ik gooi me jas en auto sleutels op de grond en ren de trap op en ren de slaapkamer in. " schatje gaat het " vraag ik terwijl ik haar knuffel. " nee het doet zo veel pijn we moeten naar het ziekenhuis dit is niet goed ik voel het!!!!" Schreeuwd ze. Ik pak me telefoon en bel 112.
POV JAI
" guys wat was dat nou weer" vraag ik verbijsterd. Kaj wordt gebeld en rent ineens de dansschool uit. " geen idee " zeggen shaker en samuel tegelijk. "Iets met Denise denk ik want hij zei schatje en kaj zou nooit vreemd gaan " zeg ik tegen dioni. " meschien moeten we deze repetitie maar even skippen " zegt cassius. We knikken ja. We lopen naar buiten en dioni belt kaj. " Hey kaj hoe is het en waarom ging je weg " zegt hij . " oej wat erg hou ons op de hoogte" zegt hij weer. "Ja is goed doej sterkte" en hij hangt op. We stoppen en kijken hem vragend aan. Dioni zucht en zegt " het gaat niet goed met de baby van kaj en Denise, denise schrok wakker mer hevige buikpijn ze zijn nu in het ziekenhuis"
POV ROBIN
een traan rolt over mijn wang. Samuel belde me net om te zeggen dat het slecht gaat met Denise en kaj hun baby. Ik hoop echt op het beste. Ik ga nu naar het ziekenhuis. Daar heb ik afgesproken met de andere jongens. Ik zucht en ik pak mijn jas en ik pas de autosleutels en ik pak me telefoon en ik loop naar de auto en rij weg.
POV CASSIUS
we staat bij de ingang van het ziekenhuis. We staan te wachten op Robin. " ik maak me echt zorgen om Denise en kaj straks verliezen ze de baby " zegt dioni zachtjes. " ik ook maar Denise en kaj zijn echte doorzetters dus hun baby ook " zegt samuel met een lichte twijfel in zijn stem. Na ongeveer een kwartier wachten komt Robin eindelijk aan lopen. " Hey schatje " zegt samuel en hij geeft haar een kus. " zullen we gaan" vraagt jai. We knikken allenmaal ja en lopen naar binnen daar vragen we waar Denise ligt en we lopen naar de afdeling het is wel een beetje zoeken want het ziekenhuis is heel groot eenmaal aangekomen in de kamer zit kaj daar naast Denise's bed. We gaan net zitten als er een dokter naar binnen komt lopen. " goeienmiddag we hebben de uitslag".
JE LEEST
Echte liefde overwint alles ???!!!
FanfictionDenise heeft voor de zoveelste keer ruzie met haar ouders en vlucht naar haar beste vriendin Robin. Ze besluiten samen naar de club te gaan. Eenmaal daar aan gekomen ging het anders dan geplant