POV DENISE
" kaj ik krijg net een appje met een foto van een brief waarin staat dat uit DNA is gebleken dat Robin het zusje van dioni is " . Kaj draai zich om en kijkt me vol verbazing aan maar ook een beetje boos. " o dat is fijn voor hun " zeg hij. " wat doe jij ineens bot kaj wat is er " terwijl ik naar hem toe loop. " heb ruzie gehad met dioni" zegt hij boos. " waarover " vraag ik WAAROVER KAJ " roep ik. "OVER JOUW OKE " roept hij en hij loopt naar de bank. Ik loop achter hem aan en zeg " hoezo over mij " en ik kijk kaj verbaast aan. " hij zei dat ik je moest neuken tegen stress en ik werdt boos " zegt kaj. Ik kijk hem aan en begin te lachen. " is dat het enigste ik denk die hebben ruzie omdat hij stopt met bbrave ofzo maar alleen omdat dioni ons seks gunt wordt meneer van der voort boos" hij kijkt me aan en moet lachen hij staat op en komt bij me staan en legt zijn handen op mijn kont. Hij duwt zijn lippen op de mijne en vraagt toestemming met zijn tong tot mijn mond. Ik geef hem die toestemming maar al te graag. Maar ons leuke momentje wordt alweer verpest door een appje van dioni. Ik zucht en open het gesprek.
D: komen jullie zo naar Sam en Robin
Kaj pakt me telefoon en typt
S: mee we komen niet dag dioni groetjes kaj
D: dude sorry oke was maar een grapje
K: ja fijn voor je doej dioni gr kajEn hij sluit me telefoon af " kaj dat jij boos op dioni bent oke maar dit gaat nu niet om jouw maar om Robin en dioni dus we gaan er heen of je het nou wilt of niet" zeg ik boos en ik trek hem mee naar zijn auto. We komen aan bij Sam en Robin. En de deur wordt al open gedaan door dioni . Kaj zegt niks en loopt door. Ik geef dioni een knuffel en loop ook door naar de huiskamer waar Robin nog steeds naar die brief aan het staren is aan haar ogen te zien leest ze niet. " Hey Sam hoe is het " zeg ik." Uhh ja gaat wel maar schrik me de pluris van dit" en hij lacht. " snap ik wij ook " zeg ik terug. " Robin wat is er " vraag ik haar. Ze laat de brief vallen en zegt verward " ik dioni zus broer hoe dan ik snap het niet hoe kan dit " ik ga naast haar zitten en zeg met een lach " ik snap het ook niet maar bekijk het positief je vriendje is iemand van bbrave en je broer is DE dioni van bbrave" ze kijkt me aan en ze lacht." Ja oke maar even iets anders waarom staan kaj en dioni zo boos naar elkaar te straten" ik zucht en zeg " ruzie omdat dioni zij dat kaj me moest neuken onzin dus " kaj kijkt me aan en zegt " hallo ik laat die snotaap toch niet zo over me meisje praten" dioni kijk kaj aan en zegt " hallo ik maakte maar een grapje gezeik altijd met jouw". En zo gaan ze door. Na 5 minuten ben ik het beu ik sta op en schreeuw " oke kappen nu allebei jullie maken ruzie om niks als jullie het niet goed maken nu dan trap ik jullie allebei in jullie ballen zo hard dat jullie dan de komende 3 weken niet meer Kunnen neuken dus Sorry zeggen nu anders zijn de gevolgen voor jullie" ze kijken me aan en kaj zegt " maar schatje " " nikste schatje goed maken nu !" Zeg ik met een boze stem. Ze zeggen sorry en kijken mij hoopvol aan " nou nu dit ook weer uit de wereld is kunnen we verder met wel belangerijke zaken" en ik ga weer zitten kaj en dioni gaan drinken pakken en ik hoor ze lachen en ben blij dat mijn woorden hielpen. En natuurlijk zou ik niet in hun ballen strappen maar als ik dat niet zei hadden ze het gewoon vertikt om sorry te zeggen. Zo zie je maar dat meisjes altijd hun zin krijgen. Nou ja bijna altijd dan maar oke. Ik lees de brief die ik ondertussen in mijn handen heb geduwd gekregen van Robin die nog steeds vol ongeloof naar de brief staart. Opeens voel ik een arm om me heen en ik schrik en kijk links van me. Huh er zit niemand denk ik. " schatje wat is er " vraagt kaj. Ik kijk hem aan en zeg " heb weer last van di geesten ik wordt er gek van". Mee dat ik dat zeg kom Sam terug van de wc en zegt " ho stop wacht geesten wat is hier aan de hand" en hij kijkt mij aan. Ik zucht en zeg " ik kan geesten zien en met geesten praten en niet schrikken maar er staat er op dit moment één achter je met haar handen op jouw schouder" " aaaaaaaaaaaaaa " schreeuwt Sam en rent naar de andere kant van de huiskamer. " ze zei toch niet schrikken en wat doet meneer " zegt Robin die ondertussen gestopt is met staren. Ik moet lachen maar samuel is nog steeds fk bang " ik vraag wel of ze weg wilt gaan Sam doe maar rustig " zeg ik. Hij zucht en vraagt " moet ik kaarsen pakken en het ligt uit doen?". Ik moet lachen " nee hoor hoeft niet " ik sluit mijn ogen en concentreer je. " het lijkt met of ze aan het bidden is " zegt dioni. " ssssstt " zegt Robin. "Sorry" zegt dioni. " sssssstt " zegt Robin weer. Na ongeveer 3 minuten open ik mijn ogen en kijk ik naar Sam hij kijkt me hoopvol aan en vraagt " is ze weg ?" Ik knik en zeg " ja ze is weg ". Samuel zucht en gaat naast Robin zitten op de bank. " kaj ik wil graag naar huis dit geesten gedoe kost me zo veel energie ik ben kapot en ook door de stress " hij knikt en zegt " tuurlijk schatje alles voor jou" we lopen de deur uit en roepen nog even doeg naar iedereen en rijden dan naar huis.
JE LEEST
Echte liefde overwint alles ???!!!
FanfictionDenise heeft voor de zoveelste keer ruzie met haar ouders en vlucht naar haar beste vriendin Robin. Ze besluiten samen naar de club te gaan. Eenmaal daar aan gekomen ging het anders dan geplant