Hoofdstuk 14

42 1 0
                                    

POV DIONI

" wat is er jai " vraag ik hem na dat hij heeft opgehangen. Hij staart voor zich uit en zegt " kaj en Denise hebben ene ongeluk gehad en Denise is er slecht aan toe ". " wat doen we hier dan nog we gaan er heen" roep ik.
We rennen het podium eerst ever op en de braviours gillen heel hard. Ik pak de microfoon en zeg " meiden sorry we hebben slecht nieuws jullie zullen even moeten wachten want kaj en Denise hebben een ongeluk gehad en Denise is er slecht aan toe we komen hopelijk over een uurtje terug Maar dan met kaj" . Ik zie een hele hoop braviours die huilen maar 1 meisje huilt echt het hardst. Ik loop naar haar toe en zeg " het komt wel goed rustig blijven schat" en geef haar een kus op haar wang. Ik zie dat ze een glimlach geeft en ik loop achter de boys aan die al naar buiten gaan.

POV KELY ( braviour )

" omg wat erg kaj die een ongeluk heeft gehad en Denise die zo slecht er aan toe is meschien gaat ze wel dood" zeg ik tegen Linda die naast me staat. " nee zo moet je niet denken ze overleeft het wel Denise is een sterke meid" zegt Linda. Ze heeft gelijk maar ja alsof positief denken zo makkelijk is na wat dioni heeft gezegd. Ik zie dat Cees het podium op loopt en hij Zegt door de microfoon " meiden om jullie nog een beetje te kunnen vermaken heb ik de girls van tp4y even snel gebeld en ze zijn onderweg dus die komen optreden tot dat bbrave terug is ". Jeej leuk maar alsnog wel jammer dat we moeten wachten.

POV KAJ

" Denise alsjeblieft wordt wakker" roep ik huilend. Ik hoor de ambulance aan komen. Eindelijk Is de ambulance er. " meneer help alsjeblieft ze is zwanger en heeft een bloeding en ze wordt niet wakker" roep ik helemaal in paniek. " komt goed meneer maar u kan nu even niks doen" zegt de ambulance broeder. " kaj " hoor ik de stem van samuel,achter me roepen. Ik sta op en ren huilend naar ze toe. " ben zo blij dat jullie er zijn Denise is zwanger maar dat leg ik later wel uit maar ze heeft een bloeding en ze wordt niet wakker" zeg ik terwijl samuel me in een knuffel trekt. " het komt goed man echt waar heb vertrouwen in de artsen" zegt dioni. " meneer kunt u even komen" hoor ik de ambulance broeder roepen. Ik knik en loop naar hem toe. " we nemen uw vriendin mee ze heeft heel veel bloed verloren en is nog steeds buiten bewustzijn we gaan ook kijken of alles in orde is met jullie kindje wilt u mee of blijft u bij uw vrienden" zegt hij. " nee ik ga mee Absoluut" zeg ik. " jongens gaan jullie maar zingen zonder mij ik moet echt met Denise mee laat Robin anders mijn plek even innemen " roep ik naar de jongens. " oke  sterkte man " roepen ze. De ambulance gat dicht en we rijden naar het ziekenhuis.

Sorry guys voor dit super korte hoofdstuk maar dat was omdat ik echt geen inspiratie meer had maar iemand ( Robin ( vriendin van me ) ❤️) maar bleef  zeuren  haha maat morgen waarschijnlijk weer nieuw hoofdstuk maar dan wel een volledig hoofdstuk ❤️❤️ x Denise

Echte liefde overwint alles ???!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu