POV DENISE
"Eh mevrouw leijten wakker worden" schreeuw ik door de brievenbus naar binnen. Ik hoor het raam boven me open gaan en zie Robin mokkend met verwilderd haar uit het raam kijken. Ik begin te lachen en roep " ja schat douche aankleden en opschieten over een half uur in de bruidswinkel ". Ik zie Robin verschrikt het raam dicht doen en ik hoor Robin vanuit de badkamer roepen " sleutel ligt onder de deurmat kom maar binnen en pak wat drinken" ik lach en roep terug " Jo komt goed". Ik pak de sleutel en ga naar binnen. Ik zie samuel gapend op de bank zitten. " zware nacht gehad ofzo " zeg ik terwijl ik naast hem op de bank plof. " nee man mag er niet meer op " zegt hij dufjes. Ik Schiet in de lach en zeg " nee gek dat bedoelde ik niet " en ik kijk hem aan. " ohw uhh sorry " zegt hij met een knal rode kop. " samuel leijten pas op je woorden" roept Robin vanaf boven. " sorry schat hou van je " zegt samuel met een piepstem. Ik loop naar boven en zeg tegen Robin die aan de andere kant van de deur staat te vloeken " eh vloekkut ga je nog mee op moet ik alleen". Meteen gaat de deur open en ze zegt. " schat me mascara zit niet goed oke" ik kijk leve loos naar haar en zeg " oke sorry mopke maar schiet wel ff op" .
POV ROBIN
" wij gaan" roepen ik en denis tegelijk. Eenmaal aangekomen binden bruidswinkel ga ik en aantal jurken bekijken . Na ongeveer 8 jurken mag ik dan eindelijk mijn droom jurk
Bij de laatste moet Denise huilen en ik vindt hem ook prachtig " dit wordt hem" zeg ik vast besloten.POV SAMUEL
ik zit op de bank rustig tv te kijken als ee ineens door me hoofd schiet dat ik naar teraphie moet. Ik kijk op de klok " shit" roep ik hard en ik ren naar boven. Geen tijd meer om te douche dus ik kleed me aan , doe me haar, poets me tanden en ren naar beneden en rij met volle vaart de straat uit.
POV KAJ
Ik krijg een appje van Denise en ik open hem meteen. Tsja we zitten nu in de laatste aantal weken en ik wil niet dat ik niet bij de bevalling kan zijn. Ik lees wat er staat en spring met een noodgang van de bank af. Ik ben dioni omdat hij de eerste is die k zie staan
K : DIONI DENISE GAAT BEVALLEN KOM ALSJEBLIEFT NAAR HET ZIEKENHUIS.
D : wouw oke is goed ik zie je zo
Tuut tuut tuut.POV DENISE
"AUUWWW!!! waar blijft kaj?!" Schreeuw ik door de kamer
Robin zit naast me en zegt " rustig schat het komt goed hij is onderweg ". " rustig wat nou rustig ik moet zometeen me kind uitpersen hoe kan ik nu rustig doen" roep ik boos naar haar. Robin kijk me aan en zegt niks. Eindelijk komt kaj de ramer in rennen met dioni achter zich aan. " zo hoe ben je hier heen gekomen via Groningen duurde godverdomme lang man " schreeuw ik naar kaj die naast me gaat zitten en me hand pakt.POV KAJ
" zeg maar niks ze is heel kort af door de pijn " fluisterd Robin in mijn oor. Ik lach naar haar en geef Denise een kus op der hand. De verloskundige komt binnen en zegt " oke mevrouw u mag gaan persen ". Denise knijpt in mijn hand en in die van dioni aan de andere kant. " AAAAAGGGGHHHHHH"! Schreeuwd ze. " oke mevrouw nu weer puffen" zegt de arts. puff puff puff puff puff. " oke en weer persen extra je best doen want nu komt het kindje " zegtde arts. Ik en Denise kijken verschrikt naar de arts. " Hzo al bij de 2de perswee" vraag ik. " omdat de navelstreng om het nekje zit" zegt de arts. " en nu persen mevrouw" roept hij. Denise neemt een hap lucht en begint te persen. Het gaat allenmaal zo snel ik ,iets de navelstreng doorknippen en ons kindje wordt meegenomen. Denise is kapot maar ze heeft het geweldig gedaan. " ben trots op je schat" zeg ik zachtjes en geef haar een kusje op haar hand. Ze glimlacht zwak. We horen nog steeds geen gehuild vanuit de kamer naast ons. Na 2 minuten horen we eindelijk gehuil. Dit waren sirieus de langste 2 minuten van je leven. De verloskundige komt terug met ons kindje in lieve schattige kleertjes. " jullie hebben een meisje" zegt de verloskundige. Ze legt haar op de borst van Denise en we kijken voor bewondering naar ons prinsesje. " en hoe heet de kleine meid" vraagt dioni.
POV DENISE.
" Lana" zeg ik zachtjes. Dioni lacht en zegt " wouw wat een prachtige naam". " Lana Leroy van der voort " zeg ik zachtjes en geef kaj een kus.
2 dagen laterPOV SAMUEL.
De deur gaat open en ik zie kaj staan." Hee maat hoe is het" en geef hem een knuffel. " goed " zegt hij. We lopen de kamer in en Robin gaat naast dioni zitten. En ik loop naar Denise toe ik de kleine vast heeft " Gefelicteerd " en geef der ene kus op der wang. En ik kijk naar het kleine wondertje. Ik ga naast kaj zitten en zeg lachend " al veel poepluiers moeten verschonen " . Hij lacht en zegt " nee valt wel mee ". " wel veel slapeloze nachten he schat" zegt Denise lachend. Kaj lacht en zegt. " ja van jouw gezeur over dat shoppen voor baby kleertjes ja". Iedereen lacht en Denise zegt er doorheen. " nee hoor het is echt een schatje ze slaapt veel en als ze wakker is lacht ze alleen maar en ze huilt bijna nooit alleen als ze honger heeft op heeft gepoept". Ahw wat een schatje denk ik bij mezelf.
JE LEEST
Echte liefde overwint alles ???!!!
FanfictionDenise heeft voor de zoveelste keer ruzie met haar ouders en vlucht naar haar beste vriendin Robin. Ze besluiten samen naar de club te gaan. Eenmaal daar aan gekomen ging het anders dan geplant