POV ROBIN
ik open mijn ogen en zie Sam naast me liggen. Zijn haar helemaal door de war. Ik stap uit bed en loop naar de kast. Pak wat kleren en loop dan naar de douche. Ik zet muziek aan en zoals ik eigenlijk iedere ochtend doe om Sam wakker te maken is keihard de muziek van de jongens op zetten en keihard meezingen. Na ongeveer een half liedje komt een super vrolijke samuel de badkamer in gelopen. " Hey lekkerding" zegt hij en hij geeft me een knipoog. " Hey " zeg ik vrolijk terug. " is het goed als ik alvast naar de jongens toe ga " vraagt Sam. Ik knik " tuurlijk veel plezier hoelaat ben je thuis" zeg ik. " uhh ik denk rond 3 uur vanmiddag we moeten namelijk ook nog ff de studio in voor de nieuwe EP " zegt hij. " oke is goed zie je straks " zeg ik en hij loopt naar beneden. Ik stap de douche uit droog mezelf af en kleed me aan. Ik föhn mijn haar en doe me make-up. Ook ik loop dan naar beneden en plof op de bank. Zet de tv aan en ga naar MTV. Dan loop ik naar de keuken en open de koelkast. En zoals altijd staat er weer niks lekkers in. Ik loop terug naar de tv en zet hem uit. Pak me jas en portemonee en loop de deur uit naar de bakker.
POV KAJ
" Hey cass eindelijk ben je er we wachten al een half uur op je" zeg ik als cassius binnen komt lopen. We zijn namelijk nog even aan het werk voor de nieuwe EP die binnenkort uit komt. Samuel is nu bezig. Want we zijn nu bezig met Roxanne. En we moeten het refrein allemaal apart inzingen en daarna met z'n alle. " kaj jij moet " zegt Sam als hij op de bank gaat zitten. Ik loop naar de microfoon en zet de koptelefoon op me hoofd. En ik begin te zingen. Als ik klaar ben roep ik de andere jongens want ik moest als laaste alleen. We gaan staan en beginnen te zingen. Als we klaar zijn pak ik snel me jas. " heb je haast kaj" vraagt jai. Ik zucht en zeg " nee maar wil Denise niet te lang alleen laten" jai lach en zegt " ahw wat cute". Ik lach en zeg " weet ik " en ik ren de studio uit. Ik spring me auto in en rijd naar huis.
POV DENISE
"Hey schatje hoor ik als de voordeur open gaat. " Hey " roep ik vrolijk terug. Kaj doet zijn jas uit en komt naast me zitten en geef hem een kus. " moest jij niet tot 3uur in de studio zijn " vraag ik. Hij knikt en zegt " ja eigenlijk wel maar ik was zo bijna klaar dus ik kon naar huis en dioni ook dus Sam jai en cass zijn er nog maar dat is omdat cass weer eens te laat was zoals altijd" ik moet lachen. Hij slaat een arm om me heen en ik leg mijn hoofd op zijn schouder en hij geeft mij een kus op mijn hoofd. We kijken een horror film. Waarom ik die opzet geen idee want vindt horror echt super kut maar oke. Ik trek een kussen voor me gezicht. En kaj zegt " rustig maar het is maar een film " " ja dat snap ik ook wel maar het is wel fk eng " zeg ik en ik zucht.
He guys ik weet dat dit een super kort hoofdstuk is maar heb de laaste tijd weinig inspiratie en heb het super druk met school want ben bezig met me cijfers ophalen anders moet ik naar basis
Maar we komen weer langere hoofdstukken aan dat beloof ik
x Denise
En laat weten wat jullie van me boek vinden
❤️
JE LEEST
Echte liefde overwint alles ???!!!
FanfictionDenise heeft voor de zoveelste keer ruzie met haar ouders en vlucht naar haar beste vriendin Robin. Ze besluiten samen naar de club te gaan. Eenmaal daar aan gekomen ging het anders dan geplant