POV DENISEIk kijk de arts hoopvol aan. " we hebben goed nieuws er is niks met het kindje maar u moet wel rust houden, we denken dat u zo heftig heeft gedroomd dat u uw adem in heeft gehouden en daardoor het kindje even geen zuurstof heeft gekregen vandaag die krampen" zegt de arts. Ik begin te huilen van blijdschap en geef kaj een kus. " maar is het dan niet schadelijk voor het kindje " vraagt kaj met een lichte angst in zijn stem. " nee hoor zo lang heeft het kindje geen zuurstof gehad dus er kunnen geen risico's aan vast zitten" zegt de arts. Een acht verlaat onze monden. " wanneer mag ik naar huis" vraag ik aan de arts als hij wilt weg lopen. Hij draait om en zegt " u mag nu naar huis " ik knik geruststellend ja en pak me spullen en samen met de boys en Robin verlaat ik het ziekenhuis.
*5maanden later*
POV SAMUEL
" kaj kun je even helpen met mijn stropdas" roep ik naar beneden. Vandaag is namelijk een belangerijker dag. Ik ga vandaag Robin ten huwelijk vragen. Kaj komt de kamer binnen en helpt mij met mijn stropdas. Als hij klaar is trek ik mijn jasje nog even goed en zucht ik zelf verzekerd. " ben je er klaar voor" vraagt kaj. Ik knik ja. We lopen naar beneden en pakken de spullen. Oke even alles doornemen voor mezelf . Kaj gaat nu naar huis want Robin is bij Denise en kaj thuis om online voor baby kleding te kijken want deze bevalt al over 3 weken als alles goed gaat. Natuurlijk zitten Denise en de andere boys ook in het complot. Ik ga nu naar het park hier om de hoek om alles klaar te zetten. Kaj en Denise zeggen dat het hun wel leuk lijkt om even te gaan wandelen dan proberen ze Robin mee te lokken naar het park en dan ben ik daar en vraag ik haar ten huwelijk. Hopelijk zegt ze ja.
POV DENISE
" ja die is ook leuk " zeg ik tegen Robin die niks door heeft. Ik hoor de voordeur dicht slaan en kaj staat in de deur opening van de kamer. Ik sta op en geef hem een kus. " lijkt het jullie leuk om er even tussenuit te gaan ff naar het park ofzo" vraagt kaj. Ik niks ja " ga je mee Rob " vraag ik aan Robin. " uhh ja hoor is goed " zegt ze en ze staat op en pakt haar jas. Nou dat ging makkelijk denk ik bij mezelf . Zou ze dan toch iets door hebben. Nee tuurlijk niet.
POV ROBIN
We lopen met z'n drieën door het park als ik ineens samuel zie staan in pak bij de vijver met allenmaal rode hartjes ballonen om zich heen. Ik loop naar hem toe . " wat is dit nou weer " vraag ik verbaast. Hij pakt mijn handen en zegt " lieve Robin vanaf het eerste moment dat ik je zag was ik stapel verliefd op je onze eerste kus was random maar geweldig we hebben nu al bijna een jaar een relatie en er is veel gebeurt ik ben nu na 5 maanden klaar met mijn teraphie en alles gaat nu goed jij bent het bijzonderste meisje dat ik ken en daarom wil ik je iets vragen" en hij zakt naar beneden en gaat op 1 knie zitten en haalt een doosje tevoorschijn uit zijn jasje. Ik begin te huilen en sla mijn handen voor mijn mond " lieve lieve Robin wil je met me trouwen " zegt hij en hij kijkt me hoopvol aan ik knik ja en roep heel hard " Jaa Jaaa Jaaa tuurlijk zeg ik Ja " hij staat op en geeft me een kus. En ik hoor kaj en Denise Juigen en klappen. Ik draai me om en zie ook dioni jai en cassius aan komen lopen. Ik geef samuel nog een kus. En dan doet hij de ring om mijn ringvinger. En we lopen samen hand in hand richting de rest. " wisten jullie dit " vraag ik aan kaj en Denise. Ze knikken lachend ja. " haha " lach ik. " zullen we uit eten gaan om het te vieren" zegt jai. Iedereen knikt ja en we stappen in de auto's en rijden naar huis want Sam wil eerst even omkleden. Wouw wat voelt dit speciaal.
JE LEEST
Echte liefde overwint alles ???!!!
FanfictionDenise heeft voor de zoveelste keer ruzie met haar ouders en vlucht naar haar beste vriendin Robin. Ze besluiten samen naar de club te gaan. Eenmaal daar aan gekomen ging het anders dan geplant