POV SAM
het is avond en Robin is uit met vriendinnen. Maar ik voel me niet op me gemak dat komt door dat gedoe met die geest van vanmiddag met die geest. Wie zou het zijn. En waarom komt die geest naar mij. Meschien moet ik maar eens met Denise gaan praten erover. Ik pak me telefoon en bel Denise op
S: Hey Denise heb je vanavond even tijd om langs te komen heb namelijk nog wat vragen over die geest
D: ja tuurlijk is zal er om 8uur zijn
S: toppie tot vanavond
D: doeg
S:doejIk leg me telefoon op tafel en ga ff op de bank liggen. Tringgggggg . Ik schrik wakker van de bel ik kijk op me telefoon en zie dat het 20:03 is " shit " zeg ik en ik loop naar de deur. " Hey Denise kom binnen" en ik geef haar een knuffel. Ze gaat op de bank zitten en ik ga naast haar zitten. " oke wat wilde je weten" vraagt ze. " nou eigenlijk alles maar eerst wil ik weten wie het is " ze knikt en zegt " oke is goed , ik zal even uitleggen wat is ga doen ik ga contact met haar zoeken dan haal ik haar hierheen en dan zal ik vragen gaan stellen zodat we meer informatie kunnen krijgen over haar en waarom ze bij jouw is " " oke is goed " zeg ik.
POV DENISE
Ik sluit me ogen en zoek contact met de geest. Na ongeveer een minuut zie ik een meisje met lang blond haar bruine ogen en een stoere kleding stijl. Ik haal haar hierheen en open mijn ogen " oke Sam ik heb contact met haar en ze is hier nu ze heeft lang blond haar bruine ogen en een stoere kleding stijl maar is er iets dat je wilt weten" Sam knikt en zegt " ja waarom ze bij mij is ". " oke is goed ". Ik sluit weer mijn ogen en na ongeveer een minuut heb ik een antwoord. Ik open mijn ogen en zeg " ze zegt dat ze van je houd en dat ze je mist dat ze jullie momenten samen terug wilt en dat ze spijt heeft van de keuze die ze heeft gemaakt en dat ze jouw geen verdriet meer wilt doen". Ik zie dat Sam wegkijkt. " Sam ken je haar " hij knikt " ja dat is mijn ex ik heb 4 jaar een relatie me haar gehad tot dat ze besloot om voor de trein te springen omdat ze heel erg gestalkt werdt en ook omdat ze met de dood bedreigt en dat soort dingen" zegt hij. Hij staat op en loopt naar boven. Na ongeveer 5 minuten komt samuel terug beneden ik zie dat hij heeft gehuild. " Denise zou je haar willen vragen weg te gaan en me met rust te laten ik heb nu Robin en daar ben ik gelukkig meer maar zeg wel dat ik haar niet zal vergeten" ik knik en sluit mijn ogen. " ze is weg en ik moest zeggen dat ze van je hield " zeg ik. Sam knikt. " uhh sorry maar ik moet gaan kaj wacht op me spreek je snel sam en hou je sterk " zeg ik en loop de voordeur uit. Ik rijd naar huis maar maak me wel zorgen om samuel hij leek nogal van slag. Ik app hem morgen nog wel even om te vragen hoe het gaat. Want ik snap dat zoiets heftig is. In het begin had ik er ook ontzettend veel last van nu iets minder.
POV KAJ
Ik hoor Denise thuis komen. Ik loop naar beneden in mijn boxer. Ze zit op de bank en wil net de tv aan zetten als ik de kamer in kom lopen. " Hey schatje " zeg ik met mijn zwoelste stem. Ze kijkt me lachend aan. Ze loopt naar me toe en geeft me een kus. Ik pak haar hand en trek haar mee de trap op naar de slaapkamer. Ik doe net voor de deur mijn handen voor haar ogen. Ik open de deur en haal mijn handen weg. " ahw kaj wat lief zo mooi, een mooie kamer met een mooie jongen" zegt ze. Ze zoent me. Ik loop langzaam naar achter en keg haar op haar rug. Ik zoen haar opnieuw en vraag langzaam toestemming tot haar mond met mijn tong. Onze tongen draaien liefjes om elkaar heen. Ik doe langzaam haar shirt uit en haar bh los..........
"Wouw kaj je was echt geweldig" zegt Denise als we klaar zijn. " jij was meer als geweldig ik heb nog nooit zulke lekkere seks met iemand gehad als met jouw" fluister ik in haar ook. Ze giegelt. "Shit " roept ze ineens en gaat rechtop zitten in bed. " wat is er " vraag ik en ga ook zitten. " ik slik ben de pil de laaste tijd vergeten en we hebben geen condoom gebruikt" en ze kijkt me bang aan. " rustig liefie we gaan morgen een test halen en als je zwanger bent gaan wij samen zorgen voor onze kleine" zeg ik en geef haar een kus. Ze glimlacht en we gaan weer liggen. Ze sluit haar ogen en valt in slaap. Ik geef haar nog een kus op haar voorhoofd en val daarna ook in slaap.
POV ROBIN
Het is super gezellig in de club maar heb al de hele avond last van hartkloppingen. Ik loop naar buiten en bel samuel.
S: Hey Robin hoe is het daar?
R: Hey ja is wel leuk maar kun je me komen ophalen
S: Hzo wat is er Robin
R: heb al de hele avond last van hartkloppingen
S: kom er nu aan blijf daar
R: thx schatje love you
Tuut tuut tuut
Daar komt samuel aan rijden. Ben niet meer naar binnen geweest had ik even geen zin meer in heb de meiden geappt dat ik naar huis ging. " Hey schatje fijn dat je zo snel kon komen" zeg ik en geeft Sam een kus. " tuurlijk alles voor mijn prinsesje" en hij knipoogt. Samuel start de auto en we rijden naar huis toe.
JE LEEST
Echte liefde overwint alles ???!!!
FanfictionDenise heeft voor de zoveelste keer ruzie met haar ouders en vlucht naar haar beste vriendin Robin. Ze besluiten samen naar de club te gaan. Eenmaal daar aan gekomen ging het anders dan geplant