POV DIONI
We stappen in de auto en rijden terug naar de locatie van het optreden. Samuel en Robin zijn even samen aan het inzingen. Het wordt zo vreemd als Robin straks met ons mee doet. Gelukkig kent ze de danspasjes ook. We lopen terug naar de kleedkamer en drinken even wat. We horen dat tp4y aan het zingen is. Ik loop samen met de rest naar Cees en geef hem een seintje dat we na dit nummer gaan beginnen. " maar kaj is er helemaal niet " zegt Cees. " ja die is met Denise naar het ziekenhuis en hij zei dat Robin zijn plek in neemt" zegt jai.oke daar gaan we. " Hey meiden daar zijn we weer maar helaas zonder kaj die is met Denise mee naar het ziekenhuis maar er is een oplossing gedacht of het hoef gaat is een ander verhaal want meneer en mevrouw leijten staan vanavond samen op het podium" zeg ik lachend. De braviours joelen en roepen. Robin komt oplopen en de braviours gillen. " oke meiden we gaan beginnen met Waddup Lets go " roept samuel.
POV ROBIN
" we kunnen lachen in de stad of ff naar de film meschien wel naar het stranden lekker thuis chillen. Het maakt niet uit ik vindt het allenmaal goed. Dus meisje zeg me wat je doet" zing ik. Ze meiden juichen heel hard maar ik loop me de hele tijd al ontzettend te ergeren aan een gozer achterin de zaal. Hij is zwart gekleed en heeft een muts op ook in het zwart. Ik sta in het midden als ik opeens een geweerschot hoor. Iedereen begint te gillen en de jongens trekken me mee naar backstage. Ik knuffel Sam huilend omdat ik zo erg schok. " wtf was dat " roept jai keihard terwijl we naar de kleedkamer rennen. " een geweerschot dat hoorde je toch" roept dioni terug. Als we in de kleedkamer komen doet cassius de deur op slot. " snel pak je spullen in we moeten hier zo snel mogelijk weg" zegt cassius. Na ongeveer een kwartier doen we de deur open en rennen naar de nooduitgang. Buiten staan overal braviours te huilen. We lopen naar ze toe en geven iedereen een knuffel om ze gerust te stellen tenniste de jongens dan ik wacht bij de beveiliging. Opeens roept iemand " Robin wil je even komen " het is een braviour. Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel en ze zegt " je was echt heel goed en klopt het dat Denise zwanger is van kaj " ik knik en zeg " thx en ja dat klopt ik weet er ook niet het fijne van maar ik denk wel dat de jongens jullie op de hoogte houden over de situatie met kaj en Denise" en ik geef haar nog een knuffel. " Robin we gaan het is te gevaarlijk om hier te blijven Cees weet een plek waar we veilig zijn" zegt cassius. " ja is goed" zeg ik terug. We stappen in het busje en rijden weg de braviours werden al goed opgevangen dus dat komt wel goed.
POV KAJ
daar ligt ze dan mijn prinsesje Met de kleine. Ik pak haar hand en zeg " Denise alsjeblieft word wakker ik kan niet zonder je sorry dat ik niet uitkeek en dat ik botste alsjeblieft Denise wordt wakker". Opeens hoor ik de kamer deur open gaan en zie de jongens met Robin en Cees staan. " Hey wat doen jullie hier moeten jullie niet optreden?" Vraag ik. Dioni gaat naast mij zitten en schud zijn hoofd " nee niet meer we waren bezig maar er is geschoten". Ik kijk hem geschrokken aan en zucht.
POV ROBIN
door alles wat er vandaag is gebeurt heb ik weer lest van die hartkloppingen ik denk dat het komt door de stress. Mijn telefoon gaat en ik zie dat er staat ziekenhuis. " hallo met Robin walraven...... Oke bedankt" zeg ik en ik hang op. 4 5 vragende gezichten kijken me aan. " ik heb de uitslag van het onderzoek van die hartkloppingen gehad" zeg ik. Samuel loopt naar me toe en vraagt " en?". " ik heb een hartritmestoornis " zeg ik. Sam kijkt me aan alsof ik verandert ben in een duif. " Sam kun je het zien" zeg ik droog. Hij schrikt op uit zijn gedachte en zegt " uhh ja hoor maar hoe kan dit opeens en wat gaat er nu gebeuren". " geen idee maar Denise en kaj zijn nu het balangerijkste " zeg ik terug. Er komt een arst binnen en die zegt tegen kaj " we gaan zo een echo maken om te kijken hoe het is met het kindje gaat u mee" kaj knikt en loopt samen met de vrouw en met het bed waar Denise in ligt de kamer uit. Ik ga even op een kruk zitten want heb kast van me hart. " wat is er babe " vraagt samuel bezorgd. " last van me hart maar is niks " zeg ik terug. " oke wacht hier even niet weg gaan jongens let op haar" zegt hij en weg is hij. Ik sta op en loop naar het raam maar ik kom er niet want halverwegen krijg ik steken bij mijn hart " jai help haal een dokter" zeg ik en ik val op de grond.
POV JAI
" shit " roep ik en ik ren naar Robin toe. " dioni haal een dokter en haal samuel" roep ik naar hem. Hij rent de kamer uit terwijl ik bij Robin kniel. " ROBIN !!!!!!! " schreeuw samuel die samen met dioni en een arts binnen komt rennen.
Bliep...bliep...blieb...bliep...bliep....
Ze opend haar ogen en zeg " kan iemand alsjeblieft dat irritante gebliep uitzettend krijg er koppijn van ". Ze kijkt naast zich en ziet samuel zitten. " Hey babe " zegt hij zacht. " Hey Sam wat is er en waarom lig ik in een ziekenhuisbed" vraagt ze.Hij zucht en zegt " je hebt gisterenmiddag een hartaanval gehad door alle stress en de hartkloppingen, daarna ben je onderzocht en opgenomen" en een traan rolt over zijn wang. " rustig maar Sam het komt goed " zegt dioni die achter hem staat en hij legt zijn hand op zijn schouder.
JE LEEST
Echte liefde overwint alles ???!!!
FanfictionDenise heeft voor de zoveelste keer ruzie met haar ouders en vlucht naar haar beste vriendin Robin. Ze besluiten samen naar de club te gaan. Eenmaal daar aan gekomen ging het anders dan geplant