POV KAJ
Ik loop de kamer van Denise in en ga naast haar bed zitten. Ik pak haar hand en zeg " Hey schatje goeienmorgen" en ik zucht. Maar dan gaan Denise haar ogen open. " Hey liefie wat fijn dat je weer wakker bent " zeg ik snel. Meteen na dat ik dat heb gezegd komt er een arst aan lopen. " goeienmorgen want fijn dat u wakker bent heeft u lekker geslapen" zegt de arst. Ik kijk hem verbaast aan en vraag "meneer hoe bedoeld u ". De arst kijkt me aan en zegt " ze is vanacht wakker geworden maar is daarna verder gaan slapen na dat we hadden onderzocht of alles goed was". Ik knik en daar me hoofd naar Denise " ben zo blij dat je er weer bent schatje" zegt ik zacht. Ze knikt en vraagt bezorgd " hoe is het met ons kindje " en ze kijkt naar de arst. De arst zegt " we hebben goed nieuws jullie kindje heeft geen schade opgelopen en als alles nu goed blijft gaan helemaal gezond worden". We zuchten allebei en ik geef Denise een kus en leg mijn hand op haar buik. De arst gaat wel en zegt " ik kom over een uurtje weer even kijken". Denise knikt en geeft mij een kus.
POV ROBIN
" Sam kun je even me water pakken kan er niet bij" vraag ik aan Sam. " is goed kleine " grapt hij. " thx " zeg ik terug. Daarna eindelijk de arts " Hey mevrouw walraven we hebben goed nieuws u mag naar huis u bent heel erg aangesterkt " ik lach en geef Samuel een kus. " maar u zal wel nog een beetje rustig aan moeten doen en u kan geen stress gebruiken" zegt de arst. Ik knik en stapt voorzichtig uit mijn bed. We pakken mijn spullen en lopen naar de afdeling af. " Sam zullen we nog even naar Denise gaan meschien gaat het al beter met haar en hopelijk is ze al weer wakker" vraag ik. " ja is goed " zegt Sam. We lopen naar de afdeling waar Denise ligt. We doen haar kamer deur open en zien kaj en Denise lachend een film kijken. Ik en samuel staan met een grote glimlach op ons gezicht. " Robin! " roept Denise. Ik ren naar haar toe en geef haar een knuffel. " omg wat fijn dat je wakker bent en hoe is het en hoe is het met jullie kindje en wanneer mag je naar huis" vraag ik. Ze wurmt zich uit de knuffel en zegt " ja heel fijn het gaat goed en met het kindje ook en wanneer ik naar huis mag hoor ik vandaag". " ahw wat gijn dat het goed gaat en ook met het kindje" zeg ik terug. Ze knikt en ze vraagt lachend aan kaj " schatje kun je meschien even aan de arst vragen of ze al weten wanneer ik naar huis mag want wordt helemaal gek van dit saaie ziekenhuis". Kaj knikt en loopt de kamer uit.
POV DENISE
samuel pakt een kruk en komt naast me zitten en zegt " ik ben echt blij dat het nu goed met je gaat je hebt veel gemist". " Hoezo dan" vraag ik. Robin zucht en zegt " ik heb een hartaanval gehad 2dagen geleden en nou blijkt het dat ik een hartritmestoornis heb". Ik kijk haar met grote ogen aan en geef haar een knuffel. Na dat Robin zich uit mijn knuffel heeft gewurmd komt kaj terug binnen met een glimlach op zijn gezicht. " schatje ik heb goed nieuws je mag naar huis" zegt hij. " Jeej eindelijk weg uit dit saaie gebouw" zeg ik. Ik stap voorzichtig uit mijn bed met hulp van samuel. We pakken mijn spullen en lopen dan het ziekenhuis uit. Als we buiten naar kaj's auto lopen komen we jai cassius en dioni tegen. "Huh Denise ,Robin mogen jullie naar huis " vraagt jai. Ik kijk hem aan en zeg " ja heb maar een tijdje geslapen en mag naar huis " en ik lach. Jai kijkt me niet begrijpend aan. " gast ik ben net 2 uur wakker en dat ik zo lang bewusteloos was ben je al weer vergeten" zeg ik. " nee tuurlijk njet sorry mop " zegt hij sne, en hij geeft me een kus op me wang. Dioni lacht en zegt " pas maar op kaj hij gaat er zo van door met je Chick". Ik stap naar dioni toe en zeg " ten eerste ben ik geen Chick want ben niet geboren uit een ei en ten tweede ik ga nooit weg bij kaj dus maak je je daar maar geen zorgen om " Robin lach en zegt " fijn dat jij ook weer helemaal jezelf bent" ik lach en knik. We lopen naar de auto en rijden eindelijk naar huis want elke minuut die ik hier langer moet blijven wordt ik knetter nek. Jai rijd met de auto van kaj zodat ik en kaj bij dioni op de achterbank kunnen zitten en even kunnen knuffelen. Eenmaal thuis aangekomen plof ik op bank " kaj mag ik wat drinken" vraag ik aan hem. " tuurlijk schatje alles voor mijn prinses met haar kleine" zegt hij en hij geeft me een knipoog. Op dit soort momenten weet ik weer waarom ik zo veel van kaj hou en dat ik hem nooit meer kwijt wil. Hij komt aan met cola en zet het op tafel. Hij zet de tv aan en gaat op de bank zitten en de hoek. Ik ga met mijn hoofd op zijn borst liggen en zo kijken we een film. Dit soort momenten zijn zo fijn meestal worden ze verpest door een appje over iemand die aanbelt maar deze keer niet en dat is zo fijn even lekker van elkaar genieten.
POV KAJ
ik ben zo blij dat Denise weer wakker is en natuurlijk dat ze thuis is. Ik heb haar zo ontzettend gemist echt niet normaal. Het was zo saai zonder haar. Zo stil alles was stil. Ik wist echt niet wat ik moest zonder haar. We kijken lekker een filmen gaan echt super veel van elkaar genieten en natuurlijk van deze super mooie zwangerschap wouw ❤️
JE LEEST
Echte liefde overwint alles ???!!!
FanfictionDenise heeft voor de zoveelste keer ruzie met haar ouders en vlucht naar haar beste vriendin Robin. Ze besluiten samen naar de club te gaan. Eenmaal daar aan gekomen ging het anders dan geplant