Hoofdstuk 2

87 2 0
                                    

POV DENISE

Ik wordt wakker en heb bartstende koppijn en heb geen idee wat er gisteren avond is gebeurt. Ik kijk om me heen en zie dat ik niet in het huis van Robin ben. Ik kijk naast me en zie een jongen liggen donkerblond haar blauwe ogen helemaal mijn type. Ik kijk naar de andere kant en zie mijn telefoon liggen ik pak mijn telefoon maar dan merk ik ook dat ik een shirt aan heb ik kijk en zie al meteen dat het niet van mij is dus ik laat het maar even gaan.ik kijk op mijn telefoon en ik zie dat ik Robin heb geappt vanochtend om half 6 dat ik bij kaj slaap. Ik stap uit bed en kijk uit het raam. Ik hoor dat kaj wakker worden en ik zeg " goeienmorgen" kaj kijkt me lachend aan en zegt " goeienmorgen sunshine last van een ochtend humeur ?" Ik kijk hem aan en lach sarcastisch naar hem. Een half uur later zijn we gedoucht en hebben we ontbeten. Kaj staat in de keuken en ik loop naar hem toe en geef hem een kus op zijn wang hij kijk me aan en draai zich naar mij toe ik kijk hem aan in zijn mooie blauwe ogen en de drang om hem te zoenen is nu zo groot maar ik hou me toch maar in. Hij doet langzaam een plukje van mijn haar achter mijn oor en ik merk dat ik bloos.

POV KAJ

Ik zie dat ze bloost. Ik vindt het super schattig ik zou haar mooie lippen zo graag willen kussen. Ik kijk haar aan en ga langzaam met mijn hoofd naar haar toe ik voel haar zachte lippen op die van mij komen en ik voel dat ze er in mee gaat ik vraag voorzichtig toestemming toch haar mond met mijn tong en ik krijg die toestemming na ongeveer een minuut zijn we gestopt en ik fluister in haar oor " je bent echt geweldig sunshine " ik zie haar blozen en ze zegt " jij ook knappertje " ook ik bloos en we knuffelen nog even daarna breng ik haar naar huis.



Sorry dat dit hoofdstuk zo kort is maar heb een drukke dag gehad op school en ben heel moe en daardoor had ik weinig inspiratie morgen weer een nieuw hoofdstuk voor jullie maar voor nu zeg ik slaaplekker x Denise ❤️

Echte liefde overwint alles ???!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu