Banu inanamıyorum dememle.
Banu da gerçekten neden bukadar şok olduğumu merak etmişti. Bu oydu benim günlerce haftalarca o sürmeli gözlerinden kendimi alamadığım hiç bir an aklımdan çıkmayan gizemli adamım dı bu.Adamım mı? Ne kadar da çabuk sahiplenmişim ben bunu ya...
Diyerek kendi kendime içim den konuşmaya başladım.
Aman Sena sahiplensen ne olcak sanki , kızım. ilk defa o aşk dedikleri gizemli duyguyu yaşıyorsun sahiplenmeyipte ne yapacaksın.
Diyerek hala içim den saçma saçma kendim le konusuyordum.
Banu o an bana bağırmıştı.—Kızım !ben kime diyorum ya, sen kendi kendine ne konuşuyorsun ?
—Pardon kuzi ya... Bi anda Tolgayı görünce şok oldum.
—Sena 'cım sen neden şok oldun ya? Kızım nerden tanıyorsun ? Nerden buldun?Diyerek Banu bana arka arka sorular sormaya başlamıştı .
—Canım sakin olurmusun. Dur her seyi anlatacam diyerek; Tolga ' nın bizim kapıya gelmesin den bu yana herşeyi anlatmıştım.
Banu duydukların dan sonra şaşkın bakışları ile yüzüme bakıyordu.—Olamaz Sena sen resmen aşık olmusun gerçekten senin adına çok sevindim.... Banu bana, aşık olmusun , nasıl bir duygu? Gerçekten seviyormusun diyerek soruları ile resmen beni boğuyordu. Aslında benim aklım da olan cevabını gerçekten merak ettiğim tek bir soru vardı.
Banu Benim gizemli adamımı nerden tanıyordu?
—Evet kuzi sus istersen bi. Kızım sen asıl bunu nerden tanıyorsun ? Banu anlatmaya başlamıstı;
—Evet, Tolga aslın da bizim çok yakınımız nerdeyse her gün beraberiz kendileri hatta bizim komşumuz olur ,Sena sen nasıl tanımassın ya nerdeyse köyde bütün çocukluğumuz beraber geçti diyerek Banu heycalı bi şekilde Tolga'yı anlatıyordu bana. Banu bana Tolga ile köyde vakit geçirdiğimiz anları anlatma başlamıştı. Evet ya evet tanımıştım.İnanmıyorummm.?? Ben tolgayı nasıl tanıyamam nasıl ya ah salak Sena. Diye kendime kızıyordum.
Tolga ile aynı memeleketin insanlariydık. Ama o gerçekten o kadar değişmiş ki ben Tolgayı ilk gördüğüm de resmen tanıyamamıştım. Düşünüyorum ki oda beni gerçekten tanıyamamıştır.
Çünki biz Konya'da yaşadığımız için köyümüze yılda bir kere gidebiliyorduk. Ve Tolga 'ylada bir samimiliğimiz olmadığı için yılda bir kere de gitsem görmüyor ve karşılaşmıyordum.Banu'gil köyde yaşadıkları içinde Tolga ile de her zaman görüşüyorlarmış. Banu ile uzun uzun konuşmamız sonrası facebooku bilgisayarı unutmuştuk.
O anda ben hemen Tolga'nın profilinde gezmeye başlamıştım.Ve benim resmen nerdeyse bir aydır aklım dan çıkmayan adamın isteğini silmiştim.
Neden böyle birşey yapmıştım bende bilmiyordum.Aklımda bazı düşünceler dolaşıyordu.
Sanki isteğini kabul etsem ona çok meraklı ve istekli gibi görünmekten korkuyordum. Banu ile kendimize kahve yapıp ve benim gizemli adamımı konuşuyorduk.
Banu bana onun okuyup okumadığı yaşını bildiği kadari ile hayatını anlatıyordu.
Bende resmen nefes bile almadan onu dinliyordum.
O anlattıkça bazen kendi kendime kızıyor ve hakaret ediyordum. Ne yapıyordum ben hiç bu güne kadar samimiliğimiz olmayan hiç tanımadığım bir kişiye resmen aşık olmuştum.
Ama onu ilk gördüğümde o gözleri aşık olunmayacak gibi deyillerdi. Resmen beni benden almıştı.Dakikalar içinde sanki yıllardır aşık mışım gibi bir duygu vardı içim de.
Hem saçmaladığımı düşünüp kendime yapma etme derken hem de hiç benim olmayan birini bırakmak istemiyordum.Bir anda Banu ve ben bilgisayardan gelen mesaj sesi ile yüzümüzü bilgisayar çevirmiştik. Şuan daha da çok şok olmuştum.
Tolga ban resmen mesaj atmıştı.
Mesajı açıp okuyacak gibi değildim. Heyecan dan elim ayağıma dolaşmıştı.
Her şey çok hızlı gelişiyordu.
Başta hiç tanımadığım kişiye aşık oluyorum sonra benim hemşerim çıkıyor.
Ne yapacağımı şaşırmıştım.
Bi anda aklıma bir sey geldi.
Eee... Tolga bizim köylü olduğuna göre annem de büyük bi ihtimal onu tanıyordu.Of.. Sus be Sena. Yine saçma saçma şeyler konuşup düşünüyordum.
Neyse o mesaja bakcaktım. Yoksa biraz daha dursam meraktan ölecem. Mesajı açtım ve gercekten ben de sasirmistim.....
Ne atmia olabilir acaba okurlarmm !!!!
******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkak Sevgilim
Roman pour AdolescentsSena (Ben) 16 yaşında Tolga 17 yaşında Mert(Senanin kuzeni banunun abisi cok kiskanc ) Banu(senanın kuzeni) Sevda (senanin ablasi) Banu ile Tolga aynı mahallede oturdukları için çocukluk arkadaşlar.