Deniz artık eve gelmiştir ,ailede toplanır ama Deniz herkesin eski haline gelmesini kendi hayatlarına dönmeleri gerektiğini söyler .
Ezgi"Ben kalırım zaten yanında siz merak etmeyin"
Toprak" Yok öyle kalmak falan eve geliyorsun "
Leyla"evet enişten haklı Ezgi "
Toprak "daha hesap vericeksin , öyle kurtulcağını sanma"
Ezgi sinirlenir "ne hesabı ya ?neyden bahsediyorsunuz siz vermiyorum ben hesap falan ,ben burda sevdiğim adamı kaybetme korkusuylayım siz beni sorguyamı çekiceksiniz?"
Toprak "sevdiğim adammış ,o seni seviyormu acaba ,senin sevgini hakediyormu?"
Deniz"kimin sevgisini sorguluyorsun sen be ? Sanamı kaldı benim sevgim ?"
Ezgi"sevdiğim adam varmı itirazı olan? Ediceksenizde edin umrumda bile değil"
Ezgi kalkıcakken Deniz tutar sessizce fısıldar
Deniz"ştt sakin ol güzelim "
Toprak "bırak kızın kolunu sen bi"
Deniz"eee yeter ama ben bi kendime gelim ne yaparsanız yaparsınız ama şimdi kimse Ezgiye birşey söylemez"
Yalın" aaa ama bi kendinize gelin be ne oluyor size ,herkes sakinleşsin bi ya bu ney ?"
Çınar"abi ayıp oluyor ama Ezgiye karışma sen?"
Toprak biraz daha birşeyler söyler ve Ezgi sinirle gider
Deniz( kıvranır halde seslenir) "Ezgiii Ezgii ... Lan siz ne yaptığınızı sanıyosunuz be ,rahat bırakın ,karışmayın bize ,kimseye ,kendinizi hayatları yönetmeye adamaktan başka birşey bilmiyormusunuz siz?"
Deniz kalmaya çalışırken ağrıyla tekrar çöker Yalın tutar
Yalın" dur kuzen ne yapıyorsun"
Deniz"Yalın abi çekil şurdan"
Ezginin arkasında zar zor gider .
Defne"Hee işte sizden beklenen şey ,artık kendinize çeki düzen verin ,her defasında birilerini incitip,canını yakıyorsunuz "
Yalın"gel Defnem canını sıkma sen "
Ezgiyle Deniz bahçeye geçerler ,ani hareketler Denizi rahatsız eder daha zorluk çeker .
Nehir gelir ve olanları duyunca oda ortalığı yıkar ,Polat zaten görüşleriyle Topraktan farklı olduğu için oda eksik kalmaz ,artık Toprak köşeye sıkışmış durumdadır , Leylada' Denize birşey olmaz inşallah ,o zaman olacakları sen düşün"dedikten sonra .
Ezgileri ararlar ulaşamayınca dahada gerilir ortam
Ezgi Denizin peşinden gelmesini istemesede Deniz gelmiştir oda endişelenir birşey olucak diye ama Deniz"bana birşey olmaz "demeye devam ediyodur .
Yalın Defneyi olanlardan uzaklaştırmak için dağ evine giderler ,doktorda iyi geliceğini söyler ,birkaç gün ortadan kaybolucaklardır.
Ezgiyle Deniz ise bir yerde kalıcaktırlar evdekilerin şeylerinden kurtulmak için .
Deniz" sende Toprak abin gibimi düşünüyorsun?
Ezgi "nasıl ?"
Deniz "seni sevmediğimi"
Ezgi" saçmalama Deniz ne alakası var ? Ben biliceğimi biliyorum ,şuanda senin yanındayım"
Deniz Ezgiye sarılır onlarda dağ evi gibi bir yere gitmişlerdir ,salonda film izlerken Ezgi Denizin omzuna uzanır ,hava soguk diye battaniyede üstlerinde uyuyakalırlar ,Deniz uyandığında kolunun ağrısı ve kaza ağrıları birbirine karışmıştır ahhh diye bir sesle uyanır ve korkar Ezgi Ezgi(panikle)"ne oldu ?"
Deniz"birşey yok panik yapma"
Ezden ve Defyal evden ayrı iyilerdir ama barutçularda hayla gerginlik vardır