Deniz sabah gider.Evde kimse yoktur kapıda bekler.Biraz sonra Ezgi gelir "bu saatte ne işin var ?"
Deniz"sen gel dedin"
Ezgi"sabah mı ?"
Deniz "bayadır bekliyorum nerdeydin?"
Ezgi "hiç gece klübünde,tövbe ya işteydim gördüğün gibi elimde poşetleyim, markete uğradım .ben seni arıycaktım ne acele bu, biraz dinlenmeye bile hakkım yok mu?"
Deniz"o zaman kapıda oyalanmasak"
Ezgi "hayla ukalasın"
Deniz"hayla uyuzsun"
DefYal tarafında Yalın güzel bir kahvaltı hazırlar Defnesini öperek kaldırır, yanına Adayı uzandırır .
Defne"oy ben güne dünyanın en güzel şeyleriyle başlıyorum "
Yalın"oo bu daha ne ki ? Eğer kalkarsan muhteşem kahvaltıyı yakalarsın"
Defne"ay sen kahvaltı mı hazırladın? Ben hiç sana hazırlayamadım bu aralar "
Yalın"kızımla hazırladım, hep ben hazırlıyorum"
Defne"kalaslık yapma,senin elinden olan kahvaltılar bir başka güzel ya"
Yalın"bi arada sen hazırlarsan hani "
Defne"vallah söz akşam çok güzel yemekler yapıcam Adacık durursa"
Yalın"vallah aldım kızımı ,yardım etti minik elleriyle"
Defne ellerini tutar öper"yerim o elleri ben"
Yalın"hadi soğumasın kahvaltı,masaya geçelim, işe geç kalıcam, Denizde yok"
Defne"yine nerde?"
Yalın"Ezgi'nin peşinde "
Defne"ay yuh dünden beri? Şu kıza birisi ayar çeksin ya"
Yalın"aman anormaller"
Defne "ay biz çocuk olmasa bu kadar uzun süre rahat olurmuyduk acaba? Ne çektik Aras erkeklerinden"
Yalın" hadi ya ama çokta güzel soyadınız Aras oldu ama "
Defne" ay sevimsiz, tamam tamam yürü git işine"
Yalın"yazıklar olsun ,kızım annen gibi olma,insan öperek yolcular,kahvaltımı bile yapmadan postalamak nedir ya?"
Defne"hıhh tabi ya, hadi oturalım,çok acıktım "
EzDene bakalım
İçeri girmiş hararetli bir konuşma içindelerdir.
Ezgi"söyle ne söyliyceksen"
Deniz"konuşup bir yol bulalım,suçsuzum demiyorum ama bu kadar acımasız olma"
Ezgi"ben mi acımasızım? Ya senin aylarca yapmadığın kalmadı "eliyle iter
Deniz"bir sakin konuşsak ,bağırıp duruyorsun"
Ezgi"bağırırım tabi hakedene,neyse biz konuşmayalım ya "
Bağırış baya artar sonra Ezgi birden karnını tutar
Deniz "noldu ?"
Ezgi kolundan tutup destek alır yüzünü çevirdiğinde
Deniz"Ez Ezgi burnun kanıyor"
Ezgi"ne ?" Elini burnuna götürür
Ezgi"tamam ben halletcem sen git şimdi " der merdivenden yukarı çıkarken (ev dubleks "gözü kararır ve yuvarlanır ...