Doktora giderler sorun yoktur ,Yalın'ın odasında hafif değişimler yapılır , Defne'nin eşyalar gelir odaya yerleştirilir , Damla artık eve gidebilicektir .
İlk günün akşamı birazda yorgunlukla kalabalık bir aile olarak masaya oturur ,konuşulucak şeyler konuşulur . Barutçu apartmandada herşey yolundadır ,Leylayla Toprağında arası düzelmiştir.
Sabah olur Defnenin evde birkaç gün durmasını Denizin işte olucağı için sorun olmayacağını söyler gerekirde Damla Defneyi getiricektir , Damlayla Defne evde kalırlar .
İş yerinde Deniz kodları gözden geçirir Defnelik bir durum olmadığını söyler. Saat öğleden sonra 4 civarı işten çıkarlar Deniz eve gider Yalın" ben biraz geç gelcem" der. Yalın Defneye moral olsun diye bebek eşyasıyla gelir ama Defne sinirlenir .
Defne "Yalın ne yapıyorsun? Biraz beni anlasana ben sana korkuyorum diyorum "
Yalın "Ben ne yaptım şimdi ,benmi suçlu oldum ?"
Defne" şimdi ne gereği var hem ?"
Yalın"sana moral vermeyi deniyorum "
Denizle Damla gelir odaya
Deniz " Hayırdır kuzen? Ne bağırıyorsun sen kıza ?"
Deniz Defneyi yanına alır
Deniz"Sakin ol sen "
O sıradada Deniz Yalına işaret ederek üstüne gitme demeye çalışır ve Yalını dışarı çıkartır .
Deniz " Kuzen yapma böyle ,anla onuda ,korkuyor işte birşey olcak diye ,sende öyle yapınca daha strese girdi .
Yalın " Lan sanki ben korkmuyorum dimi ? Ona belli etmiyorum ama o öyle dedikçe bende geriliyorum , o benim aşkım ,herşeyim "
Defne dışarı çıkar , Damlayla Deniz işe giderler Damlada Araslarda kalmaktan kurtulur.
Damla telefonla konuşurken Deniz tam Damla birşey sormak
için girerken Damlanın konuşmasını duyar ,Damlanın bir planı vardır.
BÖLÜM SONU