BÖLÜM 40

257 17 9
                                    

(instagramda duyurdum ama burda söylememiştim ,gözümdeki rahatsızlık yüzünden ışığa, telefona ,cihazlara bakmam yasaktı şimdi devam o zaman )
Ezgi bayılır Deniz kendine doğru yaslar ,destekle otururlar yavaş yavaş kendisine gelmeye başlar ,Deniz stres olmuştur
"Ezgi hadi canım , ya doktoramı söylesek?"
Leyla "yok gelir kendine şimdi"
Ezgi'nin başı Denizin omzunda , koluda Denizin göğsüne doğrudur, yavaş yavaş gözlerini açar tepkisiz anlamaya çalışırcasına etrafına bakar
"İyimisin?"
"Hıhııı "
Deniz olduğunu algıladığında göğsüne doğru olan eliyle baskı yaparak kalkmaya çalışır
"Defne ? O ?"
"Sen içerden çıktın sonra kötü oldun"
Kalkıp gitmeye çalışır ama Leyla oturmasını söyler
"Doğuma alcaklardı "
"Ama daha erken"
"Mecburlar sonra müdahale edecekler"
"Ne zaman peki?"
"Ben bırakırsanız ben bakcamda , içerden asansörden geçmişlerdir"
Yalın"yaa ben çıldırcam ama"
Toprak " sakin olun bi ya herkes bişeyler diyor ,şimdi Ezgi iyimisin abicim?"
"İyiyim abi bırakırlarsa bakıcak duramıyorum burda zaten"
Yalın"ben gelsem?"
"Benide almayacaklar ,bilgi alcam,kovuyorlar benide"
İçeri girer doğumhaneye geçmeye hazırlandıkları için tekrar çıkar
"Geçicek şimdi ,birkaç saniye izin verdiler Yalına"
Yalın "ben mi ? "
"Hadi bak hadiii"
Yalın koşarak girer içeri ,sonra içerde Defnenin odasını bulur görünce çok kötü olur yanına adım atar, birşey söyleyemez "Defnem hadi uyan ,bak burda yalnız bıraktın beni, ellerimi birdaha bırakma nolur,uyan çok uzadı Defne hadiii Defne hadiii , inatçılığını göster yine "
"tamam Yalın hadi "
"Biraz daha "
"Zorlama ama nolur,kötü oldun sende"
"Bari elini tutim son kez "
Elini tutar öper,alnını öper "bekliyorum seni"
Herkes kapıda bekliyordur soru yağmurununa tutarlar
Yeşim "Bebek nolcak?"
"Şuan iyi gözüküyor,ama yeni doğan yoğun bakımında kalcak "
Leyla "çok ufak ama o daha "
Yalın"ya dayanamazsa"
Ezgi"ştt öyle şey olurmu ? Gayret iyi o kadar küçük değil "
Deniz"abi o sizin kızınız öyle pes edermi? Size çekmiştir "
Toprak " benim kardeşim hepimize kafa tuttu pes etmez asla "
Yalın "hep korktu ,kâbuslar görmüştü, annem gibi olursam ,kavuşamazsam demişti"
Çınar " yeter ya yeter kesin zırvalamayı ,alooo Defne Barutçu diyoruz biz ya ,bize birsürü meydan okuyan cadaloz ."
Ezgi"hadi yavaş yavaş boşaltalım burayı ,ben burda kalcam gitmiycem zaten "
Deniz "bende burdayım "
Hemşire gelir "bebek dünyaya geldi ,yoğun bakımda kalıcak şuanlık "
Yalın" iyi mi? Görebilirmiyim?"
Hemşire "evet ama biraz daha sonra ,kilosu beklediğimizden daha iyi, gelişimde sıkıntı görmedik fazla "
Yalını tebrik ederler ,baba olduğu için çok mutludur ama Defneye ihtiyaçı vardır , diğer kata yoğun bakıma çıkarlar camdan bakarlar böyle oynarlar konuşurlar,Yalın ağlıyordur Toprak Yalının omzuna dokunur"hiç bir kalasa ağlamak yakışırmı? Defne çokmu yonttu seni he?"
Yalın hafif gülerek "ya abi "
"Bak aslanım sen güçlü olmazsan kimse güçlü olmaz,ben senin dik duruşunu sevdim en çok,kardeşimi o yüzden güvenle emanet ettim sana"
"Peki ben naptım abi he ? Ben naptım bak halimize? Sahip çıkamadım işte emanetine"
"Saçmalamaaaa !! "
Eve dağılmaya başlarlar
Deniz"Ezgi yoruldun gitsen mi? Gece nöbetindeydin "
Ezgi" aslaaa!!"
Deniz"ama ilaçta aldın bugun ,inatlaşma dinlen sabah gel "
Ezgi"yok ben iyiyim ama sende yorgunsuz ben idare ederim burayı "
Deniz"kalıcam ,Yalını kendine getirmem gerekebilir,bebeğede bakamadım bi daha baksam mı?"
Ezgi"bende görmek istiyordum aslında,yumuk elli ya "
"Gel gidelim Ezgi "
Bebeğin yanına giderler,Defnenin odasınıda o kata aldırırlar .
Ezgi içeri girer kıyafet giydikten sonra bebeği sevmeye başlar elleriyle oynar,bebiş elini sıkmaya çalışır , kucağına alır biraz.
Yoğun bakımın orda otururlar
Deniz"açsın sen bişeyler alıp geliyorum "Ezgi "ben değilde Yalın aç ,benim yiyesim yok"
Deniz"yemen gerek aç olurmu?"
Ezgi"kahve al o zaman bana ,Yalın aç kalmasın ama "
Deniz alır gelir Ezgi içerken mide kötü olur tekli hemşire lavabosuna gider Denizde peşinden gelir ,panikler falan sonra Ezgi kusmanın etkisiyle sarsılır Denizden destek alır
"iyi değilsin "
"İyiyim stres mideme vurdu olur öyle bende"
"Eminsin dimi eve bırakabilirim "
"Gitmiycem"
"Niye herkes koşuyor "
"Bi bi bilmiyorum"
"Koooş Ezgi Koooşşşş"

(Yeni bölüm için yeterili ilgili bekliyorum)

İnadina Aşk -Aşktan İbaretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin