DUYURU

353 10 8
                                    

Arkadaşlar önce duyuru yapıp devm edicem sonrasında ,aslında final yapıyordum ama baktım ki wattpad'de genel okuma 5 bin olmuş ,instagramda okunma istediğim gibi olmadı ,hiç ilgi yok bi keyfimi kaçırıyor ama burda çok mutlu eden bir okunma var. Okuyan herkese tesekkurler ama yinede yakında hikaye biticek bunuda duyurmuş olim son duyurmayı yapıcam daha sonra. Bu hikayeye başlarken o kadar heyecanlı ve mutluydum ki ,ama keşke yazmak yerine canlandırabilsem, kostümü,duruşu ,o ses tonlarını,bakışları,aklınıza gelen ne varsa mekanın dizaynı bile size yansıtamıyorum ki ,o duyguyu ne yaparsam veremiyorum ,ben yazarken hissederek yazıyorum gözümde herşeyi canlanıyor ,ciddi anlamsa canlanıyor hemde ,şimdi zamanla gelicek ezden sahnelerinde mesela daha şimdide gözümün önünde ,sahneleri söyleyemiyorum tabi ama iki çiftin zor anları diyim onları yansıtabilsem keşke benim gördüğüm gözden gösterebilsem ,yazma konusunda yeteneklide değilim bunuda kabuk ediyorum ,şimdi o bahsettigim sahneleride yazıp tahmini 10 bölüme bitiriyorum,destek olan herkese tesekkurler . İnstagram hesabım (@belevist_tugcee ) artık @belevist_selinist_tugce sayfasını kullandığım arkadaşıma devrediyorum geçici süreliğine yokum ,gözüm arkada kalmaz ondayken sayfa .

İnadina Aşk -Aşktan İbaretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin