Herkes bir isim söyleme şeyindedir .
Ezgi "İsim konusunda Denize danışın bence "
Deniz "O ne demek şimdi"
Ezgi"her isimden bir kız vardı hayatında söylersin en güzel isimleri"
Deniz sinirlenir
Deniz" o nerden çıktı şimdi ya ,yine başladık dimi geç mevzusuna"
Yalın"şttt sakin olun ,bi durulmadınız sizde ya"
Deniz" hee kuzen hee ,bende bu Ezgi olduktan sonra yol alamayız ,haylaaa geçmişi çarpıyo yüzüme "
Deniz sinirle çıkıp gidicekken
Ezgi" nereye ?"
Deniz " nereye olursa oraya !!"
Defne " nerden çıktı şimdi bu geçmiş Ezgi ,adam daha ne yapsın"
Ezgi"ya nerden bilim bu kadar tepki vericeğini,hep kendisi diyo geçmişten kaçılmaz diye "
Defne "off Ezgi offff"
Ezgi"ben Denizi bulmaya gidiyorum ,cidden sırasıymış gibi nerden söyledim ya ,bianda söyledim düşünmeden "
Ezgi Denizi bulur sahil kenarında.
Ezgi"Deniz"
Deniz" Git Ezgi şuan kimseyi istemiyorum .
Ezgi"bi dinlesen ,özür dilerim ,düşünemedim "
Deniz"Ezgi bak git diyorum inat etme , sen devamlı geçmişi yüzüme vurmaya devam ediceksin galiba."
Ezgi" bundan kurtulamadığımı farkındayım"
Deniz"en son böyle yaparken gitmiştin ,zaten ya yüzüme vurursun yada çeker gidersin başka seçeneğin yokki senin "
Ezgi" sana yakınken senden uzakta olamazdım ki"
Deniz"birbirimizi seviyoruz ama canımızı yakıyoruz Ezgi ,görüyorsun ki olmuyor,hep zarar.
Ezgi"nasıl yani?"
Deniz"sen geçmişinin korkusunu yaşıyorsun ve benim geçmişimide yüzüme vuruyorsun bu sebepten ,sendeki güven sorununu halledemedik "
Ezgi" napıcaz peki"
Deniz"birşey yapmıycaz ,olduğu gibi daha doğrusu olamadığı gibi kalıcak ,biz olamıyoruz "
Ezgi"bitcekmi yani"
Deniz"başka bir fikrin varmı?olmuyor ne yaptıysak ,beceremedik, biz ne Defne Yalın nede Yeşimle Çınarız, koruyamıyoruz aşkımızı.
Ezgi"hayır ya ,Deniz yapma bunu"
Deniz " ben seni ne kadar sevdiğimi söyledim ,elimden geleni yaptım ,gücüm buna yetti Ezgi, en güzel anı olarak kalıcaz"
Ezgi ağlayacak gibi olur bian ,Deniz gidicekken Ezgi'nin gözleri kararır Deniz panikler
Deniz"Ezgi iyimisin?"
Ezgi başını sallayarak iyiyim der.
Deniz" araba kullanma bu şekilde "
Ezgi " bişey olmaz hadi git sen "
Deniz gider birbirlerine veda etmek istemeyen iki kişidirler.
Ezgi eve gelir Yeşim görür peşinden gelir ne olduğunu sorar ,durumu anlatır Ezgide.
Yeşim "yaa Denizde neden bitirdi öyle hemen , ben konuşurum onla üzülme "
Ezgi"asla ,asla konuşma falan yok Yeşik ,kapandı o mevzu ,zaten niye açılmıştı ki benim gelmem bile hataydı."
Yeşim "saçmalama Ezgi ,geldiğinde ne halde gördüğünü hatırla "
Ezgi"biz ancak birbirimize zarar veririz ,bitti Deniz konusu, şimdi yalnız kalmak istiyorum ,gece nöbete gidicem daha uyuyucam biraz ."
Aynı mevzu Deniz Araslara giderkende olur bu seferde Yalınla Defne Denizle konuşur ama Denizde Ezgiden farklı söylemez.
Yalın "Defne odaya gelsene sen bi"
Odaya giderler.
Defne" napıcaz bunları Ezgide ordan kapandı mevzu diyomuş"
Yalın"belkide dokunmamaktır en iyisi ,onlar kendi yollarını bulur belki "
Defne" nasıl olcak ki ?"
Yalın"Defnem biz kendi yolumuzu bulmadık mı ? Neler oldu bittide geri kavuştuk ,ortada gerçek aşk varsa elbet kavuşurlar yeniden"
Defne" ah be "
Yalın"sen kafanı yorma böyle şeylere ,Yeşim işin içine girmiştir bile ,sen bişeyde yemedin hadi gel dışarı yemeğe gidelim"
Defne"hiç halim yok Yalın ya "
Yalın"hadi ama bi güzel havanın keyfini yaşamayalım mı?
Zar zor dışarı çıkarlar ,önce yemek yerler sonra sahil kenarında oturup birşeyler içerler ,magazaları gezer eşyalara bakarlar.
Yeşimde Çınara anlatır Çınardada karışmamaktan yanadır .
Yeşim"ya ben öyle seyredemem ,bişeyler yapmadan duramam , Leylalarında haberi yok zaten "
Çınar"onlar nerde ki ,aman abim ben demiştim der şimdi "
Yeşim "ya bu kız odadan da çıkmadı he hiç,yiyicek bişeyler götiriyim ."
Yeşim birşeyler hazırlar Ezginin kapısı çalar ama ses gelmez ,içeri girer Ezgiyi uyandırmaya çalışır .