Zaman atlaması ➡ düğün öncesi
Ezgi Deniz bir araya gelirler işin gücün bitişi sonrası rahatlamışlardır ,kayalıklarda oturlar birlikte konuşurlar.
Ezgi"Bu ney ya hayatımda ilk defa yoruldum bu kadar,herkes biyandan üstüme geldi"
Deniz"onlarda bizim için uğraştılar "
Ezgi"vallah gidip tek düğünsüz evlensek daha iyiydi "
Deniz"hooppa olurmu öyle hiç kaçkere evleniyoruz ? Kınadan yırttın zaten"
Ezgi"uff o ne ya yok gelemem ben öyle şeylere ,ama duydumki Yalınlarla keyif varmış akşam"
Deniz"aaaa yok artık ya "
Ezgi" vallah akşam rahat dur benden uyarması"
Deniz( pis pis gülerek )" durmazsam ne olur"
Ezgi"gelin düğünden kaçtı dersiniz Deniz bey "
Deniz "Tamam tamam ya ,ama gel bi konuşalım senle ya "
Ezgi"neyi ya"
Deniz"ne bilim konuşmadık,kafamızda soru işaretleri kalmasın ,aklında kalan bişey varmı ,ne varsan işte"
Ezgi (durgunlaşır)" yoo yok yani herşey tam olması gerektiği gibi işte ,sevdiğim adamla mutluyum "
Deniz"sorun yok o zaman "
Ezgi"hayır yok ,neden olsun ki?"
Deniz "ne bilim yani bana yeteri kadar güveniyormusun? Sonuçta bende o kadar yurtdışına gitmene sebep oldum ,yaptım devamlı bişeyler"
Ezgi Deniz'in elini tutar " sorun yok tamam mı? Şu günüde sorunsuz atlatalım,geçmişi geride bırakıcaz"
Deniz"Artık herkesden uzak kendi hayatımız olucak ,sadece biz ,bebeğimiz,çok güzel hayallerim var bizim için"
Ezgi"pardon? Ne bebeği yaaa,sen hayallerinden kaldır onu canım benim "
Deniz"ya o neden ,böyle ufacık bi bebek,bizim bebeğimiz fenamı olur?"
Ezgi"Denizim sence bu fikir icin erken değil mi?"
Ezgi bu duruma sıcak bakmıyor belli Denizin işi zor,ama Denize kafasına koydu bikere ,kolay gele .
Deniz(sen öyle san dercesine)"hıııhı "
Gecesinde bizim erkekler biraz eğlenir,kızlarda kendi arasında biseyler yaparlar.Veee dügün günü gelir.
Herkes biryandan heyecanlı telaş panik.Leyla Toprağa geç kalıcaz diye baskı yapıyor .
Nehir Ezginin yanında tabi Ezgi delirme hallerinde .
Defne hamile diye birşey yapamıyor ancak Yalına bağırıyor .
Bizim Tekinsiz Tekinde gelmiş ,hangi yüzle acaba ? Yıllar önce o masada kendi oturucaktı,acaba Deniz teşekkürmü etse?Evet evet teşekkürü borç biliriz
Burak ortalarda yok henüz.Ezgi söyleyemesede henüz korkuları vardır ,oda anlamıyordur herşey gayet yolunda ama huzursuz,Denize güveniyormu ? Evet ,aşık mı? Evet ,eee mutluda ,en güzel gün onca şeyleri atlatmışlar ,umut hiç yokken hemde ,Denize söylese onuda strese sokucak .
Yeşim Nehirle çekişme durumunda ,kim Ezgiye yardım edicek diye
Leyla gelince Ezgi bir nefes alır durumu Leyla eline alır.
Evet evet Denizin sevmedigi platonik doktorumuzda burda .
Aras teknolojinin kızları.
Tüm aile toplandı ,herkes artık saati bekliyor ,hava sıcak tabiki kır düğünü ,boğaz manzaralı.
(icimden "senin için ölmeye bile razıyam ben hadi gac git buralaadan " demek geldi dügüne birilerini bastırtıp )
Denizin süpriz konuğuda gelsinmi o zaman? Hadiii alkış ama alkışları duyalım vee karşınızda Cem BeleviiiiiiiiiiCem Belevi heyecanla gelir birkaç bişey söyleyerek "çiftimize mutluluklar ,bu şarkı onlara gelsin ,dans şarkılarında birisi "
Çift mekana gelir şarkıyla ve o zaman dans
Cem"oturan kimseyi görmek istemiyorum hadi amaaa "
Toprak"duydun hatun hadi bakalım dansa "
Leyla"duyamadım"
Toprak "acaba hatunuk benime dans edermi?"Yalın Defneyi zorlamak istemez ama danssızda olmaz ki
Galiba tek oturan çift Nehir Polat
Ezgi"Yaa Deniz ,nerden aklına geldi?"
Deniz"Sen seviyodun "
Ezgi"sende kıskanmıştın (aklına çimlerderdeki o konuşma gelir)"
Deniz"ne kıskancam nikahı basan benim (hıhı kısmetse tabi 😂) Barışın arkadaşıydı çağırdı"
Birisi KOLPA mı dedi ? Barış geliyorYeşimle Çınarda iyiler halleri ,vakitleri keyifleri yerinde
Artık anons ile nikah masasına alınsın çiftimiz
Şahitler olmadan olmaz Ezginin ki Damla ,Denizin kide Tekinmi olsa aşkın üzerinde emegi var ,yok yok şaka Deniz şahidi ToprakNikah memuru başlatır önce Deniz evet der ,sıra Ezgiye gelirr veeeeeee d uraksar Ezgi .......
Acaba Ezgi ne diycek? Ben bu Cemo işini sevdim,bide neşem yerinde mi ney