İyi okumalar...
*"Ömer Aytek'in masası?"
"Buyurun efendim" diyen personeli takip ettim. Tam olarak elli dakika geç kalmıştım. Bence on dakika kardayım.
Birkaç masa sonra Ömer ve karşısında konuşan Zeynep'i gördüm. "Tamam ben hallederim" diyerek önümdeki arkadaşı yolladım. Derin bir nefes alarak masaya ilerledim. Korkum Ömer'den değil Zeynep'tendi yemin ederim.
"Merhaba" diyerek Ömer'in yanındaki sandalyeye oturdum. "Neredesin sen?"
"Geldim işte Zeynep, trafik vardı ne yapabilirim?"
"Sen şuna zorla geldim desene! Ayıp ama yaptığın!"
"Özür dilerim Zeynep oldu mu?"
Yanımdaki sert adama dönüp gülümsedim. Zeynep'in üzülmesini hazmedemeyen bir delikanlıydı kendisi.
"Nerdesin lan sen!"
"Geldik işte abarttınız ama!"
"Sinan seninle konuşmamız gerekenler var biliyorsun değil mi?"
"Artık abartmadınız mı? Tamam istediğin gibi olsun sabırla yürüyelim bu yolda. Ama artık bana öğüt vermekten vazgeçin lütfen! Yirmi yedi yaşında adam oldum hala babam gibi başımdasın!"
Bu sitemden çok duygu sömürüsüydü. Bana sahip çıkmaları tabii ki hoşuma gidiyordu fakat birazcık serbest bıraksalar iyi olacaktı.
"Sinan sadece yanlış bir hareket yapmanı istemiyoruz bu kadar. Kendimi o kadının yerine koyduğumda, eğer o adam öyle bir şey yapsa duygularımla oynasa yıkılırdım. Yapma.." dedi bayan çok bilmiş..
"Tamam, söz veriyorum ilk önce güvenini kazanacağım. Sonra da her şeyi anlatacağım. Ama Ömer iki ay çok uzun zaten iki ay sonra altı aylık hamile olacak. Erken doğum riski var. Ben hamileyken onun yanında olmak istiyorum."
"O zaman elinden geleni yap ve bu zamanı kısalt!"
Şimdi burada haklıydı. Elimden geleni yapıp bu işi erkenden halletmeli ve çocuklarımın anasını yanıma almalıydım.
"Tamam siz nasıl isterseniz öyle olsun!"
"Ve Sinan kendine çeki düzen ver! O kızı hayatına aldıktan sonra Kazanovalığa son ver. Evine sadık ol! Bir kadının en değer verdiği şeyler; saygı ve güvendir. Unutma olur mu?"
Zeynep bu konuda beni yanlış tanımış anlaşılan. Ben asla bir kadına ihanet etmezdim. Daha doğrusu benim olan kadına.
"Zeynep böyle bir şeyi asla yapmayacağımı bilmen gerekirdi. Beni tanıyamamışsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEĞİMİN BABASI!/2
RomantikYine bir Bebeğimin Babası hikayesi... Bu sefer olaylar biraz daha farklı ve biraz daha sade, aşk dolu. Belki ilk başlarda sıkılabilirsiniz ama eminim devamında eğleneceksiniz.. "Bebeğimin Babası!/1" ile hiçbir bağlantısı yoktur... "Su...