6. Bölüm

40.3K 1.1K 47
                                    

İyi okumalar...


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-6. Bölüm-

Randevu günü annemle sabah erkenden kalkıp doktorun özel muayenesine gittik. Bekleme salonunda otururken kalbim ağzımda atıyordu desem yeridir. Karnımda taşıdığım iki can vardı. On dört haftalık olmuşlardı. Karnımın içinde hareketlerini az da olsa hissedebiliyordum. Annem bize hamileliğinde hissetmediğini ama bebeklerim ikiz olduğu için normal olabileceğini söylemişti.

Bebeklerimin ilk kalp atışını duyduğumda çok heyecanlanmıştım. Hatta korkmuştum. Ciddi ciddi insan vardı karnımda. Nasıl bakacaktım onlara? Nasıl koruyacaktım. Hele ki dünyanın hali buyken!..

"Gülçin Kaya?"

Hemşire adımı seslenince yavaşça annemin yardımıyla kalktım yerimden. Birkaç arkadaşa gülümseyip ultrason odasına girdim. Doktor hemen sedyeye aldı beni. Bacaklarımın üzerine mavili pembeli bir örtü örtüp tişörtümü sıyırdı. Kocaman karnım gün yüzüne çıkınca o soğuk ama ferahlık hissi veren jeli proba sürüp karnıma değdirdi. Birkaç düğmeye bastıktan sonra yine o sesi verdi dışarı. Bebeklerimin kalp atışlarını duyuyordum yine.. Annemin elini sıkıca tuttum. "Evet bebeklerimiz gayet sağlıklı üst tarafta duran bebeğimiz..-" yine birkaç düğmeye basıp ekrana dikkatlice baktı. "8 cm/ 60 gram olduğunu düşünüyorum. Ve alttaki bebeğimiz 9cm/ 70 gram.. Gelişimleri gayet iyi gidiyor fakat söylemem gereken bir şey var."

"Kötü bir şey mi var?"

"Ah hayır hayır telaş yapma. Bak kıpırdıyorlar." Kafam hemen ekrana döndü. Suyun içinde yüzmeye başladı birden ikisi de. "İkisi de göstermiyor. Yani emin değilim bu yüzden bir şey demek istemiyorum. İstersen bir daha ki randevuda söyleyeyim."

"Yani diyorsun ki kesin değil bu yüzden umutlandırmayayım seni?"

"Aynen öyle."

"Olsun bakalım, biraz daha bekleriz."

Aysu hanım bebeklerimin fotoğraflarını çıkarıp elime verdi. O sırada annemde karnımı siliyordu. Sedyeden kalınca hemen masadaki kalemlerle bebeklerimin günlerini arkalarına yazdım.

**

"Sinan saçma sapan hareketler yapma! Bu söylediklerin çok adice, aileye girip kızın gönlünü çalmaktansa her şeyi anlat!"

"Sence her şeyi anlatmayı gururuma yedirebilir miyim?"

"Sinan anlattığın şey çok saçma! Oyun oynamaktan bahsediyorsun!"

"Ömer diğer türlü ailesi izin vermez onu yanma almama!" diyerek ayağa kalktım. "Ne diyeceğim Gökhan beye 'Kızınız benden hamile de, benimde tek şansım o çocuklar bu yüzden kızınızı alabilir miyim?' mi diyeceğim?! O da 'Tabii canım al senin olsunlar' diyecek ya! Ömer başka çarem yok!"

BEBEĞİMİN BABASI!/2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin