Sinemadan çıktıktan sonra aynı alışveriş merkezinde bulunan KFC'ye gitmiştik. Seulgi ödemek için ısrar ederken onu kibarca reddedip hesabı ödemiştim. Chanyeol hyung ve Seungwan da bizimle gelmişti. Olmamalarını tercih ederdim ya, neyse.
Seulgi'yle yan yana oturmuştum. Masa fazlasıyla küçük olduğu için yakın oturmuştuk. Sık sık bacaklarımız birbirine değiyordu ve bu saçma bir şekilde hoşuma gidiyordu. Bazen bu kadar küçük şeylerin bile beni mutlu etmesine şaşırıyordum.
"Bir dahaki gelişimizde korku filmine gidelim." Chanyeol hyung fikri ortaya attığında Seungwan hızla reddetti.
"Ben korku filmi izleyemem." Chanyeol hyung gülerek ona baktı. Cidden insanların bakışlarından ne hissettikleri anlaşılıyordu. Chanyeol hyung arada dalıp gider Seungwan'ı düşünürken gülümserdi. Onun bu hale geleceğini birkaç ay önce söyleselerdi kahkahayla gülerdim sanırım. Aşk insanları değiştiriyordu şüphesiz.
"Korkarsan bana sarılmana izin vereceğim." Chanyeol hyung gülerek söylediğinde Seungwan'ın en azından şaşıracağını düşünmüştüm. Tepkilerini çok iyi kontrol ediyordu.
"Bu onuru bana bahşettiğiniz için teşekkürler." Seungwan gülerek konuyu değiştirdi. "Salı akşamı olan partiye gidecek miyiz?"
"Gitmek istiyorsan ben sana uyarım." Seulgi cevaplamıştı.
"Seungwan aslında partide bizim şarkı söyleyip söyleyemeyeceğimizi sordular. Gruptakiler gelmeyecek ama biz bir iki şarkı söyleyebiliriz. Sana gitarla eşlik ederim." Seungwan Chanyeol hyungu başıyla onayladı.
"Olur."
"Tamam o zaman yarın işin yoksa hangi şarkıları söyleyeceğimize karar verelim mi? Ufak bir prova da yaparız."
"Tamam, ama nerede buluşacağız?"
"Dışarıda prova yapamayız. Bize gelir misin?"
"Tamam, o zaman iki gibi sizdeyim. Uygun mu?" Chanyeol hyung onaylarken ağzı kulaklarına varıyordu. Ne demesi gerektiğini biliyordu. Kızlarla konuşmak onun için doğal işleyen bir süreçti. Benim gibi önceden plan yapmakla uğraşmıyordu.
"Artık kalksak olur mu?" Seulgi usulca sorduğunda hemen ayaklandım.
"Tamam, ben seni bırakırım."
"Gerek yok. Saat geç oldu, sen evine git. Ben bir taksiye binerim."
"Asıl saat geç olduğu için bırakmam gerek. Bu saatte taksiye binemezsin." Seulgi ayaklanırken hiçbir şey söylemedi. Bense uzun montunu elime alıp giymesi için yardımcı oldum. Chanyeol hyungla Seungwan da ayaklanırken Chanyeol hyung da Seungwan'a onu bırakacağını söylüyordu.
Otoparka indiğimizde vedalaştık. Akşamları hava çok soğuyordu. Arabaya bindiğimizde Seulgi nefesiyle ellerini ısıtmaya çalışıyordu. Klimayı açarken güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Like I Do - Seulkai
FanfictionLOVE ME LIKE I DO KANG SEULGİ KİM JONGİN -seulkaiii