Boederij

157 7 2
                                    

Ik begin wel aan deze groep te wennen.
Genoeg eten, aardige mensen. Maar ze zoeken een meisje genaamd Sophie. Ik help ook mee zoeken want ik ben enorm goed met een pijl en boog . In het begin mocht ik niet mee ,maar toen hield ik een preek met Rick en toen mocht het. Ik heb gehoord dat het hier maar tijdelijk is omdat de zoon van Rick is neer geschoten hij is even oud als ik maar ik mag niet bij hem komen .Ik weet niet waarom. Maar het maakt niet uit. En van Sophie .
En ik merk dat Lorie (de vrouw van Rick) in verwachting is. Ik mag het never nooit niet door vertellen.

Ik liep door de gang om te gaan douchen.
"Hè wie ben jij?" Zei een jonge die door een deur spleet heen keek.
"Ik ben Ilse en jij bent Carl ?"
"Ja".
"Oké maar ik ga nu douchen".
"Is goed ik ga weer slapen".
"Bye"
"Bye"
Ik ben net klaar met douchen. Ik heb nog nooit zo lekker gedoucht. Maar toen ik naar mijn tent ging zag ik iemand daar staan. Ik liep langzaam om te kijken wie het was. Het was Rick.
"Rick wat doe je in mijn tent?"
"Ik zag je met Carl praten".
"Sorry sorry ik weet dat het niet mag ".
"Nee het is goed. Toen je weg liep naar de douche hoorde ik hem lachen. Het was de eerste keer weer na een lange tijd. Dankje wel".
"Graag gedaan maar het was niks".
"Fijn dan ben je alleen een vriendin"
En hij gaf me een knuffel. Eigenlijk vind ik Carl maar een kneus.
"Oké Rick ik ga weer Sophie zoeken".
"Doe voorzichtig" en hij liep naar buiten.
Dit was vreemd.

 The Walking Dead (old version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu