Proloog

275 10 0
                                    

Ik ben Ils mijn ouders zijn wetenschappers. Ze zijn echt geweldig. Toen ik 12 was (ik ben nu 13) kreeg ik leukemie. Ze konden me niet meer redden. Maar mijn ouders gingen iets maken tegen leukemie. Ze waren nu bezig met meer medicijnen tegen kanker, ebola en nog veel meer. Proef persoon 1 ging dood aan de medicijn van kanker. De persoon had voor het medicijn nog maar 3maanden te leven maar door de medicijn ging de persoon dood binnen 24 uur. Hij werd in een aparte kamer gelegd. Omdat ik toen nog ziek was, en niemand anders zich op gaf voor het medicijn te testen. Bood ik me vrijwillig aan. Me ouders waren er eerst niet mee eens maar ze hadden het toch geprobeerd en ja het was gelukt. Er was een 2 weken voor bij ik was jarig geweest en had weer een normaal leven. Nog een kind na mij kreeg ook dit medicijn en werd ook beter.

Mijn ouders kamen op een dag weer eens thuis had. Ze waren de hele tijd aan het bellen. De mensen van proef persoon 1 hielen een begrafenis. Maar het lijk was weg. Ik hield op met me bezig te houden met me ouders en ging naar boven. Waar zou het lijk zijn? Ik was een betje aan het niksen ik zou elk moment eten.

Een paar maanden later was er steeds vaker een aanslag. De wereld werd gewelddadiger. Nog steeds niet was proef persoon 1 gevonden. Het kan toch niet weg gelopen zijn. Me ouders waren nooit thuis. Ze waren gestopt met de medicijnen want na mij en die ander proef persoon. Gingen steeds meer mensen dood. Dus ze gingen met iets makkelijker bezig houden. Maar ja me ouders waren bijna altijd weg, daarom was ik iets zelfstandiger. Vandaag was er een meisje uit me klas er niet. Ze was wel naar school gegaan maar ze kwam nooit aan. Ze hebben haar lijk gevonden helemaal open gescheurd ergens in een bos in de buurt van mijn ouders werk. Zij woonde best veer weg en zo reed ze wel eens vaker door het bos. Hoe ik dit weet? Ik volgde de politie . Ja ik had niks anders te doen er gebeurd toch nooit wat hier in de buurt. Waarschijnlijk zoon terreur mens. Ik ben niet bang want de kans is klein. Maar van mijn ouders moet ik direct naar huis naar school en de deuren op slot doen. Waar zijn ze bang voor? En als er iets gebeurd dan is het hun schuld, ze moesten dan maar thuis zijn.

 The Walking Dead (old version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu