Jaloers

37 5 1
                                    

Er waren nog meer mensen van mijn leeftijd. Er was hier een meisje die hete Enid. Heb ik haar verhaal gehoord en dat is echt niks vergeleke met mij. (Bekijk het filmpje). Ik ging met haar wel eens om maar ze was niet zo heel aardig. Er was ook een andere jongen. Wat ik merkte was dat carl en Sam allebij op Enid waren. En dat Enid op Carl was. Niet dat ik dat erg vind hoor. Nou een beetje... Maar ze waren allemaal even stom. Carl en Sam hadden vaak ruzie over haar. Wie zou mijn moeder zijn eigenlijk? Nou eigenlijk boeit het me helemaal niet.
In de loop van de dagen werd Carl steeds aardiger. Toen ik buiten was hoorde ik een baby huilen. Nou baby peuter. Ik liep het huis binnen van Rick en liep naar boven. Daar zag ik Judit. Wat was ze lief en mooi. Ik tilde haar op en was haar aan het troosten. Ze viel eigenlijk meteen in slaap. Maar toen ik haar in haar bed legde, begon ze weer te huilen. Dus tilde haar weer op en gaf haar wat te eten. Ik had niemand horen thuis komen. Maar opeens stond michone achter me, met een geweer. Maar toen ze me zag legde ze haar pistool weg en knuffelde me.
"He meid wat heb ik jou gemist!"en ze knuffelde me.
"Ik jou ook de andere echt niet maar jij wel"zei ik vrolijk.
"Carl heeft jou echt gemist en nog steeds daarom vertelde Rick dat jij dood was tegen iedereen" zegt ze. Ik voel weer woede in me op komen. Altijd die Rick weer he! Maar ik druk de woede weer weg. Ik ben benieuwd weneer ik ga knapen en dat er iets ergs gebeurd. Ik loop met Michone naar boven om Judit op bed te leggen en zouden met een kopje thee lekker kletsen. Wat is ze toch aardig.
Op dat moment kwam rick thuis. Ik hoopte dat hij weg ging maar hij kwam naar ons toe.
"He il...Silfia"zegt rick
"Doei Rick"zeg ik geïriteerd
"Ils het spijt me je weet dat ik je aard..."ik onderbrak hem.
"Weet je nog onze achternaam Rick?"zeg ik
"Uum Births toch?"zegt hij twijfelend
"Weet je nog waarom?"vraag ik hem
"We gaan van de ene plek naar de andere plek, niks houd ons tegen. En we leven in een...."zegt hij dan en stop dan even "groep"zegt hij zacht.
"Just denk daar maar over na en misschien is het morgen weer goed. Misschien."en ik loop weg. Michone roep me nog gedag. En doe de deur achter me dicht. Ik zie Carl met Enid. Opeens kreeg ik weer dorst. Rick stond opeens achter me.
"Weet je nog in het begin. Je wou toen zelfmoord plegen. Waaom heb je dat nooit gedaan?"zegt hij boos
Wat is zijn probleem? Ik loop verder en negeer hem. Hij pakte me bij me schouder.
"Ga je me weer slaan Rick? Dat heb je al vaker gedaan waarom doe je dat nu niet tussen al deze mensen?"zeg ik gemeen. Hij sloeg me. Het knapte. Ik sloeg hem eenorm hard terug. Hij duwde me op de grond. Hier wasik al bang voor, mijn survive modes gingen aan. Ik duwde hem met volle kracht weg hij belande 5meter verder. Ik was zo snel. Binnen een seconde stond ik weer bij hem. Mijn ogen werden rood. En wou net de een eenorme klap geven. Tot dat hij opston en duwde me weer. Michone pakte hem en Daryl wou me mijn bloed geven maar ik sloeg het weg. Michone had Rick al knock-out geslagen. Ik duwde Daryl weg. En was weer snel bij hem. Ik voel dat er iets om me hoofd word geramt. Ik draai me om. Het was Enid. Ik wou op haar af gaan. Maar ze begon te praten.
"Ben je boos dat ik je ex heb? Was je nog op hem? Nou weet? Hij haat je en hij wil dat je vertrekt. Ik ben nu zijn vrindin dus rot op en ga weg! Niemand wil je niet zelfs niet je vader!"zij ze met zoon stem. Even was ik weer normaal. "Oow sorry, weet nog echt niemand dat hij je vader is? Je was een ongeluk ils en misvormt ongeluk. Daarom heeft hij je oo"ze kon haar zin niet afmaken door mij.
"HOU JE MOND B*TCH"en ik was verdwenen. Ik was naar mijn huis gerend. Dit was me ergste dag ooit. En zo viel ik in slaap.

De volgende dag pakte ik mijn spullen in en wou weggaan zonder dat iemand het wist. Ik stal mijn boog en vertrok zonder gezien te worden. Carl was bij Enid in het bos, ze kon stikken in hem. Maar ik zag Carl al terug komen met Enid. Enid keek me aan als of ze een trofee had gewonenen dat ze nu de beste was. Carl liep naar me toe maar Enid duwde hem weg alsof ik virus was. Ik flusterde Bitchs zacht genoeg dat alleen hij het kon horen. Hij grinikte. En liep door.

Zo nu was was ik weer alleen. In mijn mooie hut. Leker onder een deken liggen lezen.🤓 (op wattpad. Haha)

 The Walking Dead (old version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu