Break out!!!

52 5 1
                                    

Toen ik klaar was met eten bedankte ik Carol voor het ontbijt en liep naar Rick. "Wat is er Rick?"vraag ik rustig. Ik zie dat zijn gezicht gespannen is. "Kon je niet eerder komen??!!!" Vraagt hij boos. "Ik was aan het eten hoor"zeg ik beetje geïrriteerd. "Nou ja, je bent er. We hebben iets ontdekt".zegt hij. "En dat is?"vraag ik nieuwsgierig. "Er is een groeve vol met walkers. En die moeten snel daar weg want de vrachtwagens die ze tegenhoud kan elk moment vallen. En dan komen alle walkers naar het oosten dus richting ons. De muren kunnen dat niet aan. Alexanderia had dus daardoor veel geluk alle walkers trekken elkaar aan met veel geluid." Zegt hij. "Ik help"zeg ik dan. "Nee ik wou je vragen om hier op iedereen te passen"zegt hij streng. "Ze kunnen heus voor hun zelf zorgen, je hebt al je hulp nodig als het er zo veel zijn"zeg ik beslissend. "Oke.... dan ga je mee"zegt hij zuchtend. "Kom dan laat ik zoen hoe erg het is. En de man van Diana gaat ook mee"zegt Rick. "Top"zeg ik

Als we er zijn zie ik hoe veel het zijn en het maakt ook ontiegelijk veel geluid.
"Je had gelijk"zeg ik. "Ik heb altijd gelijk.😜"zei Rick lachend.
De man van Diana ging van dichterbij kijken. Opeens komt de vader van ron tevoorschijn. Hij probeerde Rick te wurgen. Ik douwde hem met een boog weg. Gregory ging voor mij staan maar de vader van Ron duwde hem. Alleen hij viel de groeve in. Even leek het of alles stil stond. Niet omdat ik geshockt was maar omdat ik bloed zie. Ik draai me om naar Rick. Hij knikt ja. Ik loop om de vader van Ron af en duw hem ook de groeve in. Alleen ik raakte mezelf kwijt en sprong naar beneden. Normaal was ik nu uit elkaar gesplasht maar ik ben niet normaal. Alleen ik bedenk mezelf en duw de walkers weg en ik flushte naar Rick. We liepen stil naar de auto.

Dianna was kapot van het nieuws. Logisch ook want hij was heel belangrijk voor de groep, hij had de muren gebouwd. Dankzij hem was Alexandria gered. En nu is ie dood. Ik en rick hadden gelijk een plan want hoe hard het ook klinkt moeten we echt nu verder en het rouwen komt nog wel. We moeten de walkers uit de groeve halen voor dat het te laat is. We gaan met de vechters van Alexandria daar naartoe en het plan doornemen. We gingen de muren bouwen want 1 weg ging onze kant op. Helaas was Gregory dood hij kon hier goed mee helpen. Iedere moeilijk punt kreeg een kleur balon. Daryl lokt de walkers weg en krijgt hulp van Abraham en Sasha. Rick, Michone en nog wat anderen bij de muur (er achter natuurlijk). De rest het bos in als b plan. En ja je hoort het al ik mag niet mee. Ik ben voor thuis nodig zegt hij, voor als er Walkers hier komen om alles te beschermen. Ik haat het om niet mee te doen. Carl mag ook niet mee, maar die is bij zn zusje.

Ik krijg een walkietalkie voor plan b. En ze gaan het plan nog 1keer door nemen. Alle muren zijn af en alles staat al.
Na een half uur hoor ik Rick praten.
"ILS!! HOOR JE ME? PLAN VERVROEGT, IK HERAAL PLAN VERVROEGT!!!". "Hoe bedoel je???" Zeg ik terug.
"De vrachtwagens zijn gevalen!!! Ga op de uitkijk staan en zet iedereen op positie!!"zegt hij. " oké doe ik, succes!!!!!"zeg ik terug.

 The Walking Dead (old version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu