Een tijd geldeden was het enorm druk. Want er waren meer zieken. Gelukkig hebben er 2 van die gered.
"Goedemorgen boterbloempje"zegt Carl
"Noem me niet zo, dan ben ik een dood bloempje"zeg ik
"Denk je er zo over na?"vraagt hij
"Ja. Ik vind het gewoon vreemd"zeg ik
"Ja maar je moet gelukkig zijn. Je leeft toch weer?"zegt Carl
"Nou dat weet ik niet hoor. Walkers zien me niet meer staan, ze lopen gewoon straal voor bij"zeg ik
"Das raar"zei hijRick kwam naar binnen.
"Ils. Ik vind je aardig. Maar je kunt beter geen verkering met hem nemen. Als je dan dood gaat voelt het minder hart aan. Snap ja?"zegt Rick
"Oke"zeg ik
"Dus je kan beter gaan bedoel ik"zegt hij
"Oke! Ik ga wel weer. Ik dacht dat je aardig was. Maar nee. En ik hou nooit van hem. Ajuus."riep ik kwaad.Ik wil eigenlijk hier weg. Gewoon lekker op avontuur, en niet meer terug naar hier. Ik pak me spullen. Schijf een briefje voor Carl met daarop 'het is uit. Het ligt niet aan jou, maar aan mij. We horen gewoon niet bij elkaar. Ajuus.' Ik klom over het hek en liep weg. Maar toen zag ik allemaal auto's. Ik vluchtte weg, want ik wist dat dit niet goed was.
Carl's perspectief
Ik moet iets tegen Ils zeggen. Ik liep naar boven en toen zag ik Ils niet. Toen viel me pas op dat een briefje op mijn bed lag. Ik vouwde het open. Op het briefje stond precies dit 'het is uit. Het licht niet aan jou maar aan mij. We horen gewoon niet bij elkaar. Ajuus'. Ik las dit brief je driemaal. Dit kan niet waar zijn! Op dat moment hoor ik een knal. Ik rende naar het geluid, ik dacht dat Ils zelfmoord pleegde. Maar toen zag ik een meneer in een tenk. Het was de Grouvenur.
" we komen het af maken"zegt hij
"Dat hoeft niet we kunnen praten"zei Rick
"Nee daar is het te laat voor"zegt de Grouvenur.
Ik vluchte meteen weg. Maar ik wou mijn vader mee. Dus ik verstopte me.
JE LEEST
The Walking Dead (old version)
FanfictionDit verhaal is gebaseerd op The Walking dead. Ik heb het zo geschreven dat het over mij gaat, maar het is ook soms iemand anders perspectief. De naam die ik gebruik is niet mij echte naam ik heb maar wat gekozen. Als je The walking dead niet leuk vi...