Ongeluk bij een geluk

51 3 0
                                    

Ilse's perspectief

Toen ik wakker werd stond ik bij een bak. Ik keek om me heen ik zag een paar mensen naastte. Daryl,Rick,Carl en nog meer. Ze begonnen links en ik was de 4e in de rij. Ze begonnen bij de eerste, ze sloegen met een honkbal knuppel op een hoofd en sneden door de nek zodat er bloed in de bak viel. En deden dat zo door. Maar toen kwamen ze bij mij, ik had geluk het alarm ging af. Ze sneden snel mijn keel door maar er kwam alleen zwarte drab uit en ik ging niet dood. Dat vonden ze heel apart. Maar ze moesten snel weg, en kwam los toen ik het touw proberen te breken. En zo redde ik de anderen, maar wat ik vergat mijn been was gebroken. Alleen toen kwamen de walkers binnen en de groep vergaten dat ik er was, dus ze waren gewoon weg gegaan! Ik kreeg weer dorst en dronk uit de bak met bloed. Ik was toen helemaal alleen, alweer. Dus ik besloot te gaan slapen.

Toen ik wakker werd stikte het van de walkers. Ik probeerde op te staan, en ja ik kon weer een beetje lopen het deed pijn. Maar het lukte me. Ik was zo blij. Ik probeerde weg te lopen door de walkers tot dat ik buiten kwam. Het leek dat het steeds meer kwamen (was ook zo maar toch het ik leuk om te zeggen). Ik was erg boos, ze vergeten me gewoon! Na een eindje lopen was ik in het bos, daar lag me wapen nog. En ik liep verder tot diep in het bos daar was een boomhut. Ik besloot daar te gaan slapen enzo. Gewoon waar moet ik anders.

 The Walking Dead (old version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu