Tijd tikt door

43 3 0
                                    

Er is nu een jaar voor bij(of meer). Ik ben de groep niet meer tegen gekomen. Geluk voor hun, ik heb geen zin om hun te zien. Nooit! Ik ben heel erg veranderd in dat jaar, ik ben sterker en ik ben sneller. Me haar is anders heb andere kleren aan(Duhu). En rara wat ik vond... Mijn oude telefoon en hij werkt nog steeds! Lucky me!! Aleen heb ik het gevoel dat het heel hard gaat stormen, dus ik moet me huisje sterker maken. Er zullen waarschijnlijk veel walkers teken mijn huis aan vliegen. Ik heb ook heel veel eten en drinken. Ik kan hier zo lang blijven wonen. Op dit moment probeer ik te slapen maar dat lukt niet, ik hoor steeds de klok tikken. Zo hier en daar hoor ik een Walker voor bij lopen. Maar de rest is het stil. Nee wacht ik hoor mensen voetstappen (eigenlijk ruik ik iemand en hoor ik z'n hart kloppen.) ik kijk door de raam. Shit het is Glenn, nou eigenlijk maakt dat niet uit hij zal me toch niet herkennen. Ik loop naar beneden.
"Wat doe je hier?"vroeg ik met een harde stem.
"Niks... Umm woon je hier?"vroeg hij
"Ja "zeg ik
"Kan ik naar boven ik ben gevallen."vroeg hij
"Ja , het is omdat ik zo goed ben"zeg ik
"Laat me eens kijken"zeg ik en ik loop met een verband doos naar hem toe.
"Auw... Dat doet pijn!"zegt hij
"Wees niet zoon keuter"zeg ik en bestudeer zijn been
"Sorry hoor, dokter"zegt hij lachend
"Er is niks alleen zal het nog pijn doen. Wil je wat eten en drinken?"vroeg ik
"Ja iets warms"zegt hij
"soep met thee?"vraag ik
"Ja lekker"zegt hij
"En heb je een kamp?"vraag ik terwijl ik het water op her vuur zet.
"Ja in alexandria"zegt hij
"Waar is dat?"vraag ik en wijs naar de kaart
"Hier"zegt hij
"Dat is best dicht bij"zeg ik
"Ja jij kunt er ook wel wonen?"vraagt hij
"Nee ik blijf liever hier voor als mensen mijn hulp nodig hebben. Maar als ik nergens heen kan kom ik wel"zeg ik
"Oke das goed" zegt hij en ik geef hem z'n eten
"Maar waarom ben je nog zo laat in het bos?"vroeg ik
"Ik zocht iemand"Zei hij

Na een tijdje liep hij weg. Ik hoop dat ie niet terug komt met zijn vrienden. Dan ben ik echt de sjaak. Hij heeft ook een kaart mee voor punten waar je naar toe kan als er iets is. Het was wel gezellig met hem. Ook fijn om zijn verhalen te horen hoe goed ze het hebben. Maar ik blijf boos op hun. Zo lang ik mij bloed drink ben ik rustig anders niet. Ik heb ook een andere naam gekozen :Silvia. Ik vind het een mooie naam (Duhu anders had ik hem ook niet gekozen).

 The Walking Dead (old version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu