Stěhování
Přestěhovali jsme se z malého města do Prahy. Nevím, jestli to vyřeší problém, kvůli kterému jsme se stěhovali. Říkala jsem si v duchu. Na předchozí škole mě šikanovali, neměla jsem žádný kamarády. Ale tohle je šance začít znovu a líp.„Deset minut a jsme tam." řekla mamka, která řídila auto.
Příjezd
Přijeli jsme k velkému domu. Nevím proč zrovna tak velký když táta zůstal tam a sourozence nemám. Ale byl moc hezký.„Běž a najdi si pokoj."řekla mamka a já vešla zatím co ona vyndavala kufry.
Vešla jsem do předsíně a vyběhla po schodech. Byly tam celkem čtyři dveře. V prvních byla koupelna. V dalších ložnice s manželskou postelí. Třetí místnost byla prázdná a čtvrtý pokoj byl s koupelnou a balkónem.
V duchu jsem si řekla „Tak to je jasná volba."
Vybalily jsme si a další den mě čekal první den školy.
Další den
Ráno jsem vstala a klasika co ráno dělám. Hygiena, snídaně a hurá do školy. Na sebe jsem si vzala černý legíny, černý tílko a přes to džínovou košily. Vzala tašku a nastoupila do auta k mamce.Ve škole
Mamka mě vysadila před školou s tím že musí do práce a příště půjdu sama. Tak jsem vystoupila a šla směrem k vchodu. Bloudila jsem po škole a hledala jsem třídu. Zazvonilo a já nevěděla co mám dělat. Běžela jsem směrem kde jsem zahlídla ředitelnu. Zahnula jsem za roh a ocitla se na zemi. Když už jsem si uvědomila kde jsem a zvedla hlavu viděla jsem, jak naproti mě sedí kluk taky na zemi. Nejdřív jsem jen koukala, ale pak začala mluvit.„Promiň, promiň, promiň, moc se omlouvám.. Já jsem tu nová a.."nedořekla jsem, protože mi skočil do řeči.
„To je dobrý, nic se nestalo."usmál se tak divně a pomohl mi vstát. „Kam jsi měla namířeno?"
„Do ředitelny, protože jsem nemohla najít třídu."řekla jsem.
„Tak já tam jdu s tebou. Jo a já jsem Dominik." usmál se.
„Já jsem Lucie." řekla jsem a taky se usmála.
Vzal mě do ředitelny a tam jsme zjistili, že jsem v té samé třídě jako Dominik. A tak jsme šli do třídy. Vešla jsem s Dominikem a pozdravila. Učitelka pozdravila a začala křičet na Dominika.
„Jakto že jdeš tak pozdě?!"koukla na něj přísně.
„Zaspal jsem a pomohl najít tady Lůce třídu."řekl a pomalu šel k lavici. Seděl sám a tak jsem doufala že by mě posadili vedle jeho, protože to bylo jedno ze dvou volných míst.
„Dobře, máme novou žákyni Lucii. Lucie sedni si kam chceš. S Dominikem se koukám už znáš tak můžeš k němu." řekla a poukázala na jeho lavici.
Sedla jsem si a podívala se na Dominika. On se tak hezky usmál. A v tu chvíly zazvonilo.
„Máš Facebook?" zeptal se a stále se smál.
„Samozdřejmě." a nechápavě jsem se usmála.
„A dáš mi ho?"
„Jasný, Lucka Svobodová." řekla a on už si mě přidával.
Zbytek dne byl takový nijaký ale večer..
ČTEŠ
Gejmr
FanfictionTento příběh je o 17tileté Lucii a klukovi, kterýho náhodně potká. Dozvíš se víc když když začneš číst. Ukončeno