#7

1.2K 62 2
                                    

Ráno
Usnul jsem s mobilem vedle hlavy a když se mi na něm objevila zpráva, tak jsem leknutím málem spadl z postele. Byla od Lucky, jestli teda příjdu. Souhlasně jsem odepsal a zvedl se z postele. Zároveň jsem si otevřel noťas a koukl na YouTube a dal jsem ke zveřejnění video. Když se zveřejnilo, napsal jsem na Facebook status o novém videu. Poté ještě na Twitter a pak už jsem se zvedal a namířil si to do kuchyně. Udělal jsem si snídani v podobě müsli a sedl si k televizi. V tu chvíly mi napsala Lucka, jestli radši nepůjdem do parku. Než jsem odepsal zamyslel jsem se. Dnes je neděle, takže si ji musím užít. Souhlasně jsem odepsal a jedl dál. Když jsem snědl jídlo, vypl jsem televizi a šel do pokoje. Koukl jsem na nové video a odpověděl na pár komentářů. Poté jsem si to zamířil ke skříni. Poličky byli zaplněné kupami hadrů a já z toho něco vytáhl. Se štěstím jsem vyndal černé triko Jirky Krále a dřínové kalhoty, ponožky a spodní prádlo. Když jsem se oblíkl, vydal jsem se do chodby, že už vyrázím za Luckou. Vzal jsem si černé tenisky a vyšel. Čekal jsem na ní na lavičce kde jsme byli prvně. Koukám do mobilu a najednou do mě někdo drcne zezadu a vykřikne „BAF!" Leknutím jsem málem zahodil telefon.

„Ahoj.."řekl jsem, přitom se rozdýchával a držel ruku na srdci

„Ahój!" se záchvatem smíchu odpověděla

„Já.... Jsem... Strašně lekací člověk.. Tohle už... Ne.." vysoukal jsem ze sebe větu. Ona se pořád jen smála „No Haha.." hodil jsem na ní uražený výraz.

„Tak promiň.." řekla ale nevypadala že jí to mrzí. Pak jsme se oba začali smát. Seděli jsme na té lavičce asi dvě a půl hodiny. Povídali jsme si o všem možném. Dozvěděl jsem se tolik věcí o ní a jejím životě. I já jsem jí o sobě něco řekl. Ale nejvíc jsem se zarazil, když mi řekla, že hraje hry.

„Zrovna nevypadáš na holku, která by hrála hry." škodolibě jsem se zasmál

„Myslíš jo?!" řekla mírně zvýšeným hlasem a pozvedla obočí

„Tak chceš jít k nám a předvést mi svoje schopnosti?" pokračoval jsem ve smíchu

„Dobře." řekla a zvedli jsme a já jí vedl ke mě domů. Prošli jsme skrz park a poté malými uličkami došli před panelový dům. Šáhl jsem do kapsy pro klíče a odemykal vstupní dveře. Vešel jsem a podržel dveře se slovy „Vstupte slečno" a nechal Lucku vejít. Zastavila se před výtahem a zmáčkla tlačítko. Chvilku jsme tam čekali, než k nám přijede výtah a pak nastoupili. Našel jsem tlačítko 5. patra a zmáčkl ho. Když jsme jeli nahoru povídali jsme si a Lucka si upravovala vlasy v zrcadle. Když nám hlas oznámil, že jsme na pátém poschodí vylezli jsme a já odemykal další dveře tentokrát s nastavenou rukou a slovy „Vítejte u mne doma."

„Děkuji." podala mi ruku a vešla.

„Pracovna je támhle. A tam je počítač. A nechceš něco k pití?"

„Asi kafe." odpověděla a vydala se směrem kam jsem jí navedl. Přinesl jsem do pracovny kafe a sedl si na židli a zapnul komp.

„Tak v čem chceš porazit?" zeptala se

„Tak dáme nejdřív nějakou minihru u nás na SGčkách?" zvedal jsem se pro notebook, aby měla na čem hrát

„Jasný, třeba BuildBattle?" souhlasně kývla a já došel pro ten noťas. Hráli jsme cca hoďku a kdo vyhrávál? Kupodivu to bylo tak nastejno. Lůca je tak roztomilá když vyhraje a užívá si vítězství.

„Už mě to nebaví." vypínal jsem hru a přemisťoval se k Lůce „Nechceš se kouknout na nějakej film?" navrhl jsem

„Jo, ale jestli to bude horror tak mě máš na svědomí!" řekla vážně

„A na co tak koukáš?"

„Na akčňáky, komedie, pff.. Akční komedie" začala se smát a já s ní. Než jsme se dohodli na filmu bylo pomalu pět a mu oba už unavení. Uprostřed filmu Lůca usnula na mém rameni a poté spadla na mé stehno. Ale probudil jí téměř nakonci filmu mobil, když se na něm objevila textovka od její mámy. Bylo vidět, když se probudila, že se červená ale mě to nevadilo. Koukla do toho telefonu a poté na mě s omluvným obličejem. Nevím, jestli se omlouvá za to, že mi usnula na noze nebo za to, co stojí v té textovce.

„Už musím jít."koukla na mě a šla do předsíně obout si boty.

„Chápu."řekl jsem asi posmutněle „A trefíš?"

„Jojo. Ahoj." usmála se, obejmula mě a dala mi pusu na tvář

„Ahoj" usmál jsem se a zavřel za ní. Šel jsem na balkón a čekal než vyleze ze dveří. Když vylezla, zakřičel jsem na ní a zamával. Ona mi taky zamávala a zmizela. Pak už jenom jídlo, koupelna a spát..

GejmrKde žijí příběhy. Začni objevovat