#19

737 39 1
                                    

„Tak jo a co teď?" zeptala jsem se když už jsme vypli noťasy.

„Dáme třeba film, ne?" zvedal se Domča od počítače, zamířil do obýváku a já ho následovala.

„Jasně a jakej?" sedla jsem si na gauč a sledovala Domču, jak něco hrabe ve skříni.

„Nevim, tu máš. Je v tom spoustu CDček s filmy, tak něco zkus vybrat" řekl, když mi podával pouzdro.

„Nechceš mezitím udělat popkorn?" usmála jsem se na Domču a on velice neochotně přikývl a odešel z místnoti. Když přišel s popkornem a položil ho na stůl, podala jsem mu CD s filmem, který následně dal do přehrávače. Zatáhl žaluzie na oknech a bez slov si ke mě přisedl. Na stehna si položil misku s popkornem a já si sedla tak,abych dosáhla do misky. Natáhla jsem ruku do misky, ale Domča dal misku dál ode mě, abych do ní nedosáhla a k tomu se ještě kulišácky zasmál, když se na mě podíval. Zamračila jsem se na něj, opřela se o jeho rameno a snažila se dosáhnout na misku. Dal ruku ještě dál a ještě mě začal lechtat.

„Ne, nelochtej mě!" začala sem se kroutit na sedačce, ale Domču to asi nezajímalo.

„Můj popkorn!" vyplázl na mě jazyk Domča, odložil ho vedle sebe a lechtal dál.

„Dobře dobře, ale nelochtej!" smála jsem se celou dobu a pak zkusila Domču lechtat taky.

„Dobře nechám toho, když ty taky" vyjednával Domča, když zvedl ruce nad hlavu na znamení toho, že se vzdává „Dokonce se s tebou i podělím" natáhl se pro misku a položil jí mezi nás. Vzala jsem si a on taky, otočili jsme se na film a zjistili že jsme propásli celý začátek, takže já nevím o co tam jde. Usmáli jsme se na sebe a Domča mi řekl, co se tam stalo, protože ten film už viděl.

...

„Myslim, že nám došel popkorn" koukl na mě Domča zhruba po deseti minutách.

„Aby ne, když si bereš takový hrstky" zvedla jsem jedno obočí.

„No a? Vadí?" položil misku, sedl si zpět, ruku dal tak aby si jí opřel o hlavu a taky zvedl obočí.

„Nee, vůbéc" začala jsem se smát a opřela jsem se.

...

„Počkéj. To přece nemůže takhle skončit?!" nechápavě jsem koukala na televizi, když skončil film a už běželi jen titulky.

„No, může. Neboj za rok, dva bude další díl v kinech" pokrčil rameny Domča a bylo vidět, že zpozoroval, když mi cinkl mobil. Přečetla jsem si zprávu co mi právě přišla, odepsala a přitom řekla Domčovi.

„Máma píše ať už jdu domů." uklidila jsem mobil a vstala.

„To už?" zeptal se Domča a já jenom kývla. „Já půjdu a tebou"

„Ok" vstal i Domča a šli jsme se obout. Vylezli jsme před panelový dům a šli směrem na zastávku. Domča jel ještě něco zařídit takže mohl jet se mnou až k nám. Když jsme vystoupili a došli k našemu baráku, objala jsem Domču a on mě taky chvíli jsme tak byli a asi po dvou minutách jsme se pustili. Domča na mě koukal a určitě přemýšlel nad tím samým co já.

Sledujte mě na Musical.ly -> ellieandennie <-

GejmrKde žijí příběhy. Začni objevovat