#14

898 54 1
                                    

Ráno
Studí mě noha. Vykouknu z postele a ono je otevřený okno. Tak vylezu a dojdu ho zavřít. Kouknu na ten bordel okolo a začnu ho uklízet. Začalo mi kručet v břichu a tak jsem si to namířila ke dveřím. Seběhnu dolů a dojdu do kuchyně. Zapnu rádio na lince a začnu se přehrabovat v poličkách a v lednici. Z poliček jsem sundala misku, krabici s Müsli a z lednice jogurt. Müsli a jogurt jsem dala do misky, sedla jsem si ke stolu, jedla a přitom koukala na Youtube. Koukala jsem na odběry a koukala že Jirka Král včera sreamoval. Rovnou jsem to rozťukla a ikdyž jsem po deseti minutách měla snědeno všechno, koukala jsem se dál a nevšímala si času. Pouštěla jsem si jedno video za druhým a zhruba po hodině a půl jsem koukla na mobil. Bylo něco po desátý a napsal mi Domča.

D: Takže tak v jedenáct?

L: Jo není problém :) uvidíme se na lavičce :)

D: Ok :)

Dala jsem misku do dřezu a umyla jí. Když jsem umyla misku, šla jsem nahoru a oblékla se. Venku je celkem zima a tak jsem si vzala džíny a bílý svetr s nápisem 'Do what you love'. V koupelně jsem si upravila vlasy a zkultůrnila se. Kouknu na hodiny a je za deset minut jedenáct. Sešla jsem dolů a vyrazila.

Pohled domči

Sedím na lavičce a koukím na internetu co dávají v kině. Kouknu nahoru a vidím jak přichází. Pomalu jde cestičkou v parku směrem ke mě, vlasy jí vláli ve vzduchu.. No prostě užasná

„Ahoj" řekla když došla ke mě

„Ahoj" postavil jsem se a usmál

„Takže jak?" zeptala se a rozešla se a já za ní

„No koukal jsem a film začíná ve dvě takže akorát čas na jídlo" řekl jsem a zkontroloval čas na mobilu

„Okey a kam půjdem? Někam do restaurace nebo na pizzu?"

„No.. Jedla někdy kebab?" koukl jsem na ní se zvednutým obočím

„Kebab je ta nejlepší věc na světě!" usmála se na mě

„Tak pojď, vím kde mají nejlepší" vzal jsem jí za ruku a odtáhl jí k obchodu kde mají kebab

„Co si dáš za menu?" pročítal jsem si tabulku

„Já si dám osmičku" ukázala prstem na menu s číslem osm

„Ok, já si dám asi dvojku" taky jsem na to ukázal a vyndal peněženku

„Kolik to stojí, já ti to dám" řekla a taky vytahovala peníze

„Nic nevyndavej, já to zaplatím. Radši bež najít stůl" řekl jsem a stoul si do řady u kasy. Když jsem nám objednal, tak jsem si šel sednout za Lůcou.

„Kde máš jídlo?" zeptala se Lucka

„Prej nám ho přinesou" sedl jsem si na židli naproti Lucce.

Po pěti minutách kecání, před nás 'číšník' položil tác s jídlem se slovy „Dobrou chuť"

„Děkujeme" řekla Lucka a pustili jsme se do jídla.

GejmrKde žijí příběhy. Začni objevovat