K lavici přišla Sára a spustila.
„Áhój" řekla s tím nejvíc andělským úsměvem, jako kdyby si myslela, že nevím, že něco chce.
„Ahoj?" pokračovala jsem v prohlížení instagramu. Blábolila asi deset minut a já jí absolutně nevnímala. Jediné co jsem zaregistrovala bylo její přehnané "žé?" Koukla jsem nahoru s nechápavým výrazem, aby poznala že, nemám nejmenší tušení, co říkala.
„Ty jsi mě neposlouchala?" založila ruce a zvedla jedno obočí
„Noup." koukla jsem zpět do mobilu a slyšela smích někoho jiného. Ohlédla jsem se po třídě. Asi to byli ti kluci vzadu, co nás pozorovali. Evidentně rozhořčená Sára ráznými kroky odešla ke svému spolku a naštvaně rozhazovala rukama, když si stěžovala svým kamarádkám.Zazvonilo a všechny spolky zasedli k lavicím. Sledovala jsem dveře, jestli do nich jako první vstoupí učitel a nebo Domča. Po necelé půlminutě vešel Domča a také si sedl do lavice.
...
„Jdeš k nám?" zeptala jsem si, když jsme šli z oběda.
„Já.. Dneska nemůžu.. Nevadí?" odvrátil pohled
„Uhm.. Dobře nevadí" usmála jsem se, vzal mě za ruku a šli jsme na zastávku. Po pár zastávkách jsem vystoupila a zamácala Domčovi, co pokračoval dál.
Chtěla jsem vám doporučit jednu spisovatelku na wattpadu. Jmenuje se petule_noname má hodně knížek. Jednu z nich 'That night' úplně miluju.
ČTEŠ
Gejmr
FanfictionTento příběh je o 17tileté Lucii a klukovi, kterýho náhodně potká. Dozvíš se víc když když začneš číst. Ukončeno