Otevřela jsem oči a zjistila že jsem usla, tak jak sem včera byla, oblečená, neosprchovaná a neodmalovaná. Koukla jsem na mobil, kolik je hodin a překvapilo mě, že je teprve tak brzo. To znamená, že mám na všechno spoustu času. To už se mi dlouho nestalo, pomyslela jsem si, když jsem šla do koupelny. Osprchovala jsem se a předělala si make-up. Vylezla jsem a stále měla dost času. Koukla jsem do skříně a vyndala si přilnavé šedé tričko s tříčtvrtečními rukávy, světlé džíny a tmavě šedo-černý kardigán. Oblékla jsem se a vlasy jsem si upravila do drdolu. Na ruku jsem si dala stříbrné hodinky s bílým koženým páskem a na krk jsem si dala řetízek, který jsem dostala od babičky k 15. narozeninám. Vzala jsem vak, do kterého jsem hodila pár sešitů a učebnic, malý penál, mobil, peněženku a sluchátka. Seběhla jsem dolů po schodech, položila vak do předsíně a vyndala jsem z něj mobil. Šla jsem do kuchyně, udělat si snídani. Dostala jsem chuť na ovesnou kaši, tak jsem si jí udělala a následně jí snědla. Hodila jsem talíř co dřezu, došla si pro vak, obula si černý tenisky a otevřela dveře. A kdo tam neseděl na schodu se sluchátkami v uších.
„Ahoj" řekla jsem po zamčení dveří.
„Co? Jo.. Ahoj" zvedl se Domča a otevřel ruce a čekal až ho obejmu. Nečekal dlouho. Chytla jsem ho kolem krku a když jsme se pustili, tak mě ještě políbil.
ČTEŠ
Gejmr
FanfictionTento příběh je o 17tileté Lucii a klukovi, kterýho náhodně potká. Dozvíš se víc když když začneš číst. Ukončeno