„Proč jsi tady sama?"
„Nikdo se se mnou nebaví.. Nemám s kým být..." řekla posmutněle.
„A můžu tady být s tebou?" zeptala jsem se.
„Jo.." řekla s kamenným obličejem „Stejně seš tady jenom, protože tady není Dominik."
„Ne, chci mít i nějakou kamarádku.." koukla jsem pryč se smutným výrazem
Crrrrrrr
Do třídy vběhl učitel na zeměpis, na kterým bylo vidět že zaspal a všechno dělal za jízdy v autě. Celou hodinu dospával a po hodině se téměř doslova doplazil do kabinetu. Celá třída se smála a dokonce i Ema. Další hodiny ubíhaly klasicky. Po škole jsme šli s Emou do pizzerky, která je za rohem. Najedli jsme se tam a povídali si. Zjistila jsem, že ona je jeho sestra. Že šel Domča o pár let na střední dýl, takže proto jsou ve stejným ročníku. Ale zajímalo by mě jestli zná Gejmra..
„A máte spolu něco?" Zeptala se s širokým úsměvem..
„Ne." řekla jsem a zčervenala.. Snad to nebylo tolik vidět. „A proč ty se s nikým nebavíš? Vždyť ve třídě je tolik dobrých lidí.. Nebo proč aspoň nejsi s Domčou?"
„On byl vždycky ten lepší.. Chytřejší.. Už od mala sem radši sama.." Koukla zamyšleně do dálky..
„No.. Už musím jít." mávala jsem rukou na servírku že chci zaplatit. Zaplatila jsem a rozloučila se..„Tak zítra ahoj."
„Ahoj" řekla a taky platila..
ČTEŠ
Gejmr
FanfictionTento příběh je o 17tileté Lucii a klukovi, kterýho náhodně potká. Dozvíš se víc když když začneš číst. Ukončeno