Z pohledu Emy
Odcházela jsem z kavárny a viděla Lucku jak mizí za rohem. Stoupla jsem si na zastávku a nandala sluchátka do uší. Pustila jsem si "Grenade" od Bruna Marse. Když přijel autobus, tak jsem nastoupila a sedla si. Autobusem jsem se dostala z centra a vystoupila. Zastávku mám dvě ulice od domova, takže pohodička. Když jsem otevřela dveře bytu, zaznamenala jsem boty navíc v chodbě. Zula jsem se z bot a pomalými kroky došla do obýváku a kdo tam neseděl?
„Co tady děláš? Já myslela, že jsi nemocnej.." řekla jsem směrem ke gauči.
„Ne, jenom mi bylo ráno špatně. Kdes to vzala, že jsem nemocnej?" řekl Dominik a vstal z gauče
„Dneska jsem se zakecala s Luckou. Nebo teda ona se mnou." zasmála jsem se a stále koukala na jeho zaražený výraz „Ale pořád jsi mi neřek, proč jsi tady."
„To jako nemůžu ani na návštěvu?" řekl, když odcházel do kuchyně.
„No, zrovna ty nechodíš sem když není nikdo doma.." šla jsem za ním
„Vždyť já už jdu." řekl otráveně, odložil hrnek ve dřezu a šel se obout
„Tak čau." řekla jsem a zavřela dveře. Opravdu by mě zajímalo proč tady sakra byl. Namířila jsem si to do pokoje, vzala jsem si notebook a pustila si seriál.
Z pohledu Domči
Vytáhl jsem mobil a podíval se na spoje než zastavil výtah v suterénu. Vyšel jsem a zamířil si to rovnou k zastávce, kde jsem si sednul na lavičku. Bylo něco okolo třetí a z autobusu vylézaly děti. Jedno mělo čepici Jirky Krále, druhý vak.. A pak jsem viděl kluka s trikem Gejmr. Vytáhl jsem mobil a na Twitter jsem napsal, co jsem viděl. Když jsem uklidil mobil do kapsy, přijel autobus. Sedl jsem si a zamyslel se. Když jsem se probral z hlubokých myšlenek, zjistil jsem že jsem zapomněl vystoupit. Tak jsem vystoupil a zavolal si taxi. Ale v taxíku jsem se rozhodl , že dojdu do toho parku a třeba jí potkám. Tak jsem vystoupil a šel. Sedl si na lavičku čelem k cestě odkud má přijít, aby na mě zase nebafla. Seděl jsem tam ani ne patnáct minut a pak jsem jí viděl. Jak si to špacíruje domů. Čekal jsem, jestli si mě všimne. Když jsem viděl, jak sem zabloudila pohledem, stoupl jsem si a ona se rozeběhla proti mě. Skočila mi okolo krku.
„Ahoj. Nebylo ti blbě?" zeptala se po objetí a potom co se posadila.
„Bylo, ale chtěl jsem tě vidět." řekl jsem a ona zčervenala.
Chytl jsem jí a ještě obejmul. Tak jsme seděli a povídali si dokud se nezačalo stmívat. Pořád jsem ji držel a když jsem ji pustil, podívala se mi do očí. Ticho, které panovalo, prolomila Lucka když mi oznámila, že musí domů. Stoupla si, dlouho mě objala, rozloučila se a pak odešla. Šel jsem domů. Cestou jsem se zase zamyslel nad tím o čem jsme se bavili. Když jsem přišel domů, sedl jsem si ke kompu a googlil. "Přesně tohle hledám!" řekl jsem si pro sebe a vymýšlel plán.
ČTEŠ
Gejmr
FanfictionTento příběh je o 17tileté Lucii a klukovi, kterýho náhodně potká. Dozvíš se víc když když začneš číst. Ukončeno