Ráno
Z pohledu Lucky
Ráno mě probudil telefon. Natáhla jsem ruku na noční stolek a vzala z něj mobil. Snažila jsem se rozkoukat, ale chvíly to trvalo, protože mi mobil svítil do obličeje. Jak jsem se rozkoukala přečetla jsem si zprávu od Honzy.H: „Ahoj, hele trošku se opozdím, ale oběd stihnu."
L: „Ahoj, jasný. Mám pro tebe překvápko."
H: „A co to je?"
L: „To je tajný."
H: „Ok. Těšim se. Ahoj"
L: „Ahoj"
Ještě jsem chvíly jsem byla na telefonu. Prohlídla jsem si sociální sítě a pak už jsem to vypla a šla do koupelny. Udělala jsem ze sebe člověka a šla se oblíknout. Vzala jsem si modrý kraťasy a tílko. Seběhla jsem po schodech a zamířila do kuchyně. Prolezla jsem všechny skříně a hledala ovesnou kaši, ale nenašla. Kouknu na hodiny a je 9. Ok, tak musim nakoupit. Řekla jsem si, šla pro penženku do pokoje, seběhla dolů, vzala klíče, nandala moje černý tenisky a vyběhla z domu. Zamířila jsem do obchodu a koupila všechno co potřebuju, zaplatila a utíkala zpátky. Když jsem přiběhla domů, udělala jsem si tu kaši. Koukla jsem na hodiny a bylo půl jedenáctý. Skvělý co budu dělat do dvanácti? Tak jsem šla aspoň uklidit a napsal mi Domča.
D: „Ahój."
L: „Ahoj máš dneska čas?"
D: „Mám."
L: „Dobře tak přijď. Teď je jedenáct tak za hodinku."
D: „Okey. Za hoďku jsem tam."
L: „Zatím."
V poledne
Už jsem měla uvařený špagety a slyším zvonek. Jdu ke dveřím a otevřu. Stál tam Honza.„Ahoj." řekl a obejmul mě.
„Ahoj." řekla jsem a pustila ho dál.
Prosadila jsem ho do kuchyně na židli a postavila před něj talíř se špagetami. Začal jíst a najednou někdo další zazvonil.
„Jdu tam." řekla jsem.
Otevřu a stojí tam Domča.
Z pohledu Domči
„Ahoj." pozdravil jsem a obejmul jí„Ahoj, běž do kuchyně někdo tam čeká."zavřela dveře a doprovodila mě do kuchyně.
Nakoukl jsem tam a seděl tam někdo se zelenými vlasy.
„MenTe?" zeptal jsem se
On se otočil a měřil si mě pohledem.
„Gejmre?" řekl a usmál se
„Honzo Domča.. Domčo Honza." řekla Lucka „Rovnou si sedni, já ti nandám taky. A ty jes" zasmála se.
„Luci, co dělá Gejmr u tebe doma?" řekl a koukl na mě a na ní.
„Poznali jsme se ve škole a přišel jsem protože mě tady čekalo překvapení v podobě tebe" řekl jsem místo Luci a usmál se na oba.
„No a co budem dělat?"
ČTEŠ
Gejmr
FanfictionTento příběh je o 17tileté Lucii a klukovi, kterýho náhodně potká. Dozvíš se víc když když začneš číst. Ukončeno