~JOHANNAS PERSPEKTIV~
Kommer du eller ropar jag när jag springer ifrån Kyle! När vi kommer in på skolgården möter vi upp våra kompisar. Vi skrattar som vanligt och drar några skämt.
Vi bestämmer att vi ska träffas hos Kyle ikväll hans föräldrar skulle vara borta hela helgen så vi pratar om att alla ska sova där till på lördag. Jag och mina tjejkompisar, Sara och Fia skulle ta med snacks och Kyle skulle fixa alkohol. Kyles kompisar skulle fixa bra musik och skräckfilmer.När vi kommer in hos Kyle på kvällen så har de redan satt på musik och börjat ställa i ordning. När vi sett två filmer tröttnar vi och bestämmer att vi ska göra nåt. Vi bestämmer att vi dricker en klunk wiskey var och sedan kör vi Ryska posten.
Sara började hon valde kyss och fick äntligen sin dröm i uppfyllelse hin kysste Jhon Kyles kompis han var 1.79cm lång med bruna ögon och brunt hår ett plus var att han var vältränad. Sen när Kyle var där innan valde han kyss och fingret gick från person till person till sist blev det jag... När jag kom in blev det stelt men vi gjorde det såklart för att inte verka fega. Och jag och Kyle pratade inte med varandra på hela kvällen efter det där... Och jag hade en skum känsla i magen jag visste vilken känsla det var men... Det går inte jag kan inte vara kär i Kyle! Det går inte vi är bara bästa kompisar ju! Nej...~KYLES PERSPEKTIV~
När vi vaknade på morgonen känner jag hur jag måste springa iväg på toan för att spy och huvudet bankar. Samtidigt så tänkte jag på hur stelt det blev igår kväll... Mellan mig och Johanna... Hela kvällen var lite suddigt..
Jag hör att de andra killarna vaknar. Vi bestämmer oss för att jävlas med tjejerna. Vi går och fyller en varsin hink med is och kallvatten vi ställer oss vid tjejernas madrass och ropar först "Vakna era 7-sovare"! När de börjar mumla så häller vi allt vatten över dom.! Vi gapskrattar och springer upp och låser in oss på toan medan tjejerna skriver rakt ut och säger att hämd en är ljuv.!
När de lugnat ner sig och de är tyst smyger vi oss ut från toan. När vi går ner för trappen ser vi att de står i BH och trosa de byter kläder.. Vi alla sätter oss långt upp i trappen och spinar på dom vi alla knuffar i varandra och flinar.
När tjejerna tittar upp mot trappen såg de oss de skyndade sig upp för trappen för att hämnas. Vi kutar in i olika rum där uppe. När de hittat oss alla så börjar vi "brottas" på skoj med varandra.Sen går vi ner allihopa och äter frukost vi dricker kaffe och tar en varsin alvedon och en macka var.
Jag ber om att få prata med Johanna efter frukosten. Vi pratar och bestämmer att allt är lugnt mellan oss sedan ger vi varandra en sån kram vi gett varandra genom alla år.
~JOHANNAS PERSPEKTIV~
När allt är bortstädat så bestämmer jag, Sara och Fia att vi packar ihop och ska ta en fika på stan. De frågar mig om det har hänt nåt för de tycker att jag är borta och tänker på annat. Jag berättar att de blev stelt mellan mig och Kyle kvällen innan. De säger bara att vi kommer lösa det och bli vänner som jämt alltid.
Men jag vet att de är nåt annat mellan oss två nu...-----------------------------------------------------------
Hoppas ni gillar mitt första kapitel och jag kommer publicera så ofta jag kan❤
YOU ARE READING
Stark Vänskap Blir Kärlek
RomanceKyle och Johanna är bästisar de har känt varandra sen dagis. Johanna är nu 17 år och Kyle är 19 år. De har andra kompisar de också är med oftast så träffas alla som en stor grupp på helgerna. Men när de nu kör "Ryska posten" så får Johanna känslor...