På onsdagen hade jag min vanliga mirgonrutin i en lugn och seg takt. När jag kollar på klockan inser jag att jag var tvungen att skynda mig iväg till tunnelbanan.
Vid station två kollar jag hoppfullt efter Kyle... Men ser bara Chad. Han kom in och log emot mig. Jag log tillbaka och jag vet inte... Men plötsligt känner jag hans hand dra igenom mitt hår och... Sen kysser han mig.När vi kom på skolan så går vi in dit medan vi pratar som att vi känt varandra hela livet. Vi kom fram till att träffas i parken ikväll.
När vi kom till parken så såg jag att Chad satt där och väntade när jag såg han stannade jag upp och tänkte efter. Vad gör jag hör, varför hade jag gått med på detta?! Jag kan inte undvika mina känslor för Kyle och... Jag kan inte gilla båda... Jag hade fastnat i mina tankar när jag rycker till av att Chad säger "hej".
Jag ler och säger hej tillbaka han frågar om vi ska gå hem till han jag accepterar det.
När vi står vid dörren känner jag min stress jag kom på att Kyle bor här! Hur kunde jag gjort såhär?! Jag gick runt i tusen tankar. Jag slår till mig själv på handen sen så tittar jag på Chad och han på mig. Jag gör mig höger hand "rak" och ger honom en ordentlig bitch-clap!
-Aj va fan var de där för!? sa Chad
-Du vet att jag gillar Kyle och jag skulle aldrig vara tillsammans med dig!Innan han svarade vände jag mig om och sprang där ifrån. Jag kände hur hjärtat bultade snabbt men det kändes så rätt det jag hade gjort. Medans jag sprang mot bussen så tog jag upp min vita iPhone 5s jag gick in på kontakter och ringde upp Kyle. Klockan var redan 22.00 men han svarade.
-Ja det är Kyle..
-Hej det är jag...
-Hej har det hänt något? Varför är du anfådd?
-Jag...Jag... Asså Kyle. Han kysste mig.!
-Vänta vad menar du vem kysste dig? Var du med på kyssen?
-Nej han kysste mig och nu.. Nu har jag panik... Chad allt är Chad's fel...
-Den jäveln! Jag ska prata med honom men ta dig bara hem och ta det lugnt jag ringer imorgon. God natt.
-God na... (beep beep beep)När jag kom hem gjorde jag mig direkt klar för att sova när jag gick upp så tog jag fram kläder till skolavslutningen. Det var bara två dagar kvar innan sommarlovet. När jag hade valt kläder så kröp jag ner under täcket. Men jag tänkte bara på allt som hade hänt idag... Jag kände hur tårarna rann ner för mina kinder.. Hur gärna jag just nu ville ha en av Kyles varma och trygga kramar...
~KYLES PERSPEKTIV~
De här skulle han få skrota! Jag ska spöa ner honom.. Jag kom på att jag inte skulle kunna göra den nu med min fot men om 3 veckor skulle han få smaka på mina moves. Han som alltid sagt att han kan spöa mig med förbundna ögon. Snart var de upp till bevis... Nu kunde jag bara tänka på hur ledsen Johanna kände sig just nu... Nu ville jag bara ge henne en kram...-----------------------------------------------------------
Sorry för korta kapitel men hoppas ni gillar den ändå😘 Tänkte göra korta kapitel men oftare om det dröjer länge med nåt kapitel så gör jag ett långt❤
ESTÁS LEYENDO
Stark Vänskap Blir Kärlek
RomanceKyle och Johanna är bästisar de har känt varandra sen dagis. Johanna är nu 17 år och Kyle är 19 år. De har andra kompisar de också är med oftast så träffas alla som en stor grupp på helgerna. Men när de nu kör "Ryska posten" så får Johanna känslor...