~Kapitel 2~|Dagbok|

390 5 3
                                    

~JOHANNAS PERSPEKTIV~
Kära dagbok... Igår så träffade jag alla som vanligt kvällen på gick och vi drack och rökte precis som vanligt alla hade kul. Men när vi körde Ryska posten så var det något som hände... Något mellan mig och Kyle... Vi kysstes de har vi aldrig gjort innan... Vi har kramats och en puss på kinden kanske. Men vi har ALDRIG kysst varandra som igår. Stämningen mellan oss blev bara stel och konstig.. Men jag vet ett det är fel... Jag menar vi är ju kompisar för livet som vi alltid varit... Nej varför tänker jag ens tanken, jag kan inte vara kär i Kyle... Eller..?

Jag skrev med Fia och Sara på kvällen när vi bestämde att dom skulle komma över till mig och sova här hos mig så kunde vi prata tjejsnack och titta på en romantisk komedi.

När tjejerna kom så tar vi snacks och dricka med oss när vi springer upp till mitt rum. Mitt rum är ganska stort med mörk rosa väggar en vit dubbelsäng med rosa och zebra-mönstrat överkast och kuddar. Jag har en vit garderob och ett sminkbord. Inte alls så mycket. Men nu när Sara och Fia är här så lägger vi ut madrasser fulla golvet och tar in TV:n från gästrummet.

~KYLES PERSPEKTIV~
Killarna var fortfarande kvar hos mig vi bestämde att de kunde stanna hela kvällen. När tjejerna hade gått så satt vi oss i soffan och satt på GTA5 och spelade i ett par timmar. På eftermiddagen så beställde vi hem pizza och vi hade öl kvar från kvällen innan.
Jhon bestämmer sig för att vi ska ringa upp tjejerna så vi gjorde det och vi snackade med dom ett tag på telefon.
När vi gick och la oss på madrasserna började vi prata om kvällen innan och hur allt hade blivit skumt.. Och vi pratade om känslor för tjejerna. Jag berättar att jag tror jag gillar Johanna.. Alltså mer än bara gillar som kompis jag sa att jag tror jag är kär i henne... Men de är omöjligt. Killarna fnös till och bara "Nä men va fan vi har alltid hoppats att ni ska hitta varandra ju"!
Ja vi får väl se sa jag... Eftersom jag vet ju inte om hon gillar mig på samma sätt...? Det gör hon ju inte för vi är ju bara kompisar... Eller?

-----------------------------------------------------------
Sorry för kort kapitel men ville lägga ut ett till kapitel idag.❤

Stark Vänskap Blir KärlekWhere stories live. Discover now