~Kapitel 14~|Begravning|

209 3 0
                                    

~JOHANNAS PERSPEKTIV~
Veckor har gått och idag var det dags... Det var begravning på Kyle och Chad's föräldrar.. Nu var sämsta tiden jag tror aldrig att Chad och Kyle har tjafsat och bråkat så mycket på varandra. Ikväll skulle gänget vara hemma hos killarna troligen blir vi här hela helgen. Men förhoppningsvis så blir det inget bråk ikväll.
När jag pratat med Sara i telefon i en timme insåg vi att vi måste göra oss klar och åka. Jag tog på mig en svart spetsklänning som gick ner till knäna och ett par svarta högklackade skor. Jag sminkade mig nästan inget och satt upp håret i en fin och flätad bulle med lite hår på sidan.

När jag var framme på begravningen mötte jag upp Sara och vi gick tillsammans fram till kyrkporten där Chad och Kyle stog i kostym. Jag såg att Kyle döljde att han var ledsen. När vi gick fram och pratade med killarna så såg vi och hörde på dom att de var onykter... Jag tog Kyle åt sidan och pratade med han att han måste skärpa sig nu och vänta med alkohol till ikväll. Han sa att han skulle lugna sig när vi gick in i kyrkan var det säkert 20-30 människor där inne. Det hölls tal och jag och Sara sjöng "Du är allt".

~KYLES PERSPEKTIV~
Tjejerna sjöng bra och jag kände hur ögonenlocken brände och klumpen i halsen. Men jag höll allt inne det gjorde Chad också... Och att på tal om Chad jag var såå arg på han vi hade blivit osams nu innan vi åkte hit till begravningen... Men skit samma nu fokuserade jag på att resten av dan skulle vara bra och om jag hade tur kunde jag kanske få ha slagsmål med Chad och ha sex med Johanna allt på samma kväll... Jag ville egentligen inte ha slagsmål men just nu var jag och Chad så arg på varandra.

När det var slut på allt så gick vi alla hem till mig och Chad. När vi kom dit bytte typ alla om och sen plockade vi fram sprit och snacks.
Jag tog tag i Johanna och tryckte upp henne mot väggen jag böjde mig fram och kysste henne. Hon besvarar den och sen blir det bara mer och mer som hångel. Hon lägger sina ben runt min midja och jag håller ett stadigt grepp om hennes rumpa. Jag hör att hon gillar det lika mycket som jag gör jag kysser henne ner över halsen. Allt va perfekt tills jag hörde Chad ropa "Kyle!!! Vart är du sin jävel?!!" Jag och Johanna avslutar snabbt och jag drar upp mina tröjärmar och går med stabila steg ut mot vardagsrummet. Kyle står där med sitt cigarettpaket och kollat på mig som att jag var dum i huvudet!?
-Så du börjar snatta från mig nu också eller!? Sa Chad
-Vad menar du? Svarar jag
-Du din jävel du är den som fixar ett nytt paket till mig!
-Varför skulle jag?! Hm? Ska du slå ner mig igen?
-Varför inte!?

Plötsligt känner jag hur någon greppar tag i mig, ett polisgrepp och trycker upp mig mot vägen och en annan gör det samma med Chad.
"Nu får ni två valpar ge er! Sa en manlig röst!"
När han släppte taget om mig och jdg vänder mig om ser jag att de är Jackson och hans killkompis (han är min morbror). Han kollar på oss som att vi vore idioter.. Vilket kanske stämde men ändå. Jag sa att vi skulle ge oss. Och sen pratade vi en del han berättade att han skulle flytta till USA och kunde därför inte komma hit lika ofta längre. Men jag sa att vi skull klara oss bra.

Såfort dörren stängs hör jag Chad säga "såå vart var vi?"
När jag vänder mig om möts jag av en högerkrok och åker med en duns ner i golvet. Jag ställer mig snabbt och ger igen men jag känner att jag inte skulle klara av att vinna. Jag hörde också Johanna som sa till oss att sluta men jag kunde verkligen inte sluta. Jag ville slå tills han var medvetslös. Till sist känner jag hur jag får en spark i skrevet, jag sätter mig på knä och spyr på golvet men ändå så drar Chad upp mig och slänger in mig i väggen. Och allt blir svart...

-----------------------------------------------------------
Hej hoppas ni gillar mina kapitel och tack för alla som läser. Jag tänkte hädanefter sluta med att skriva ut *Dirty varning* för jag hoppas att ni gillar att läsa ändå...♡

Stark Vänskap Blir KärlekWhere stories live. Discover now