~KYLES PERSPEKTIV~
På morgonen när jag går och äter frukost sitter Chad där redan. Och ingen av oss säger något. Plötsligt ringer det i fickan jag tar upp mobilen och svarar.
-Ja hej?! Säger jag
-Ehm... Hej är det här Kyle Andersson jag pratar med? Svarar en röst
-Eh ja vem är det?
-Mitt namn är Sofia Berg och ringer från Centrala Sjukvårdsupplysningen--Ehm okej?
-Jag är hemskt ledsen men det är så att din mamma och hennes man Erik varit med om en bilolycka och de har tyvärr inte överlevt... Jag beklagar verkligen sorgen.. Men huset står på dig och Chad Eriksson ett par år framåt. Jag skickar sms på ett nummer ni kan ringa för information om allt annat...
-Ehm... T-tack för informationen... Svarar jag med skakig röst och lägger på...När jag pratat färdigt så kollar Chad på mig han ser att mina ögon är tårsprängda och han släpper allt han håller i och frågar vem det var.. När jag berättar vad som hänt så ser jag att för första gången blir han orolig, rädd och ledsen. Jag går mot honom och vi kramar om varandra.
Senare på kvällen så hade både jag och Chad ringt hit Fia, Johanna, Sara, Daniel och John. När Johanna kommer in letar hon snabbt upp min sårade blick jag ser att hon gråtit men hon slänger sig upp i min famn och först då kommer mina tårar jag kunde inte fatta vad som hände... Resten av kvällen satt vi alla och pratade jag hade bett Johanna att ringa upp numret och ordna möta med begravningsbyrån. Och när klockan var 01.30 gick alla hem förutom Fia och Johanna de ville stanna över natten för att hålla koll på mig och Chad.
Precis när jag och Johanna lagt oss hör vi en stor duns i väggen från Chad's rum sen hör vi hur Fia och Chad börjar skrika åt varandra så jag skyndar mig in och jag hör hur Chad ropar "Fan varför"!? Jag försöker lugna honom men det är nästan omöjligt till sist slår jag upp honom mot väggen och skriver "ge dig för fan ta det lugnt!" Först då så sätter han sig i sängen igen jag tittar på Fia och säger åt henne att säga till mig om det skulle va nåt.
När jag vaknade på morgonen gick jag in och kollade i Chad's rum men han sov fortfarande så jag satt mig brevid honom och väckte han. Vi satt och pratade ganska länge om allt som hade hänt sen knackar det på dörren och Fia kommer in och säger att de är frukost. När vi kommer ner har Johanna och Fia gjort stor frukost och kaffe. Det var snällt av dom men det ända jag kunde tänka på var om hur allt skulle bli längre fram jag och Chad bråkar varje dag i våra döda föräldrars hus... Nej jag var tvungen att ha nåt som distraherade mig så jag satt mig och prata med Johanna. När vi ätit klart skulle Chad och Fia ut på stan för att tänka på annat så jag log mot Johanna och tog med mig henne in på mitt rum...
~JOHANNAS PERSPEKTIV~
*Dirty varning*
Jag känner hur han slänger ner mig i hans säng och vi börjar sakta kyssa och klä av varandra samtidigt och... Allt jag nu kunde fokusera på var hur han rörde mig och hur han kysste mig överallt på samma gång. Jag känner hur kyssarna vid halsen går längre och längre ner.. Det var såå skönt... Det här var andra gången som jag och Kyle hade sex. Jag blev snabbt kår så blev han och allt blev mer intensivt mer kyssar och hångel, mer smekningar och flåsningar... Men jag förstod att det här fick Kyle att tänka på annat och inte bara på det faktum att han inte hade nån mamma kvar...-----------------------------------------------------------
Tack för alla läsare jag fått och hoppas ni gillar kapitlet så ses vi i nästa men så länga ha de gött så hör vi!❤
VOUS LISEZ
Stark Vänskap Blir Kärlek
Roman d'amourKyle och Johanna är bästisar de har känt varandra sen dagis. Johanna är nu 17 år och Kyle är 19 år. De har andra kompisar de också är med oftast så träffas alla som en stor grupp på helgerna. Men när de nu kör "Ryska posten" så får Johanna känslor...